39% din cumparaturile de Black Friday din SUA au fost facute de pe telefonul mobil, in crestere puternica fata de 33% cu un an in urma, conform unui studiu al Adobe. Totodata, valoarea totala a produselor vandute prin mobile a fost mai mare, de la 2,1 miliarde de dolari in 2018, la 2,9 miliarde de dolari in 2019.

Totodata, vanzarile pe Internet de Black Friday au atins un record anul acesta – 7,4 miliarde de dolari, versus 6,2 miliarde de dolari cu un an in urma. Cosul mediu de cumparaturi s-a ridicat la 168 de dolari, echivalentul a circa 720 de lei.

In Romania, eMAG a transmis ca anul aceasta comenzile de pe mobile au depasit pentru prima oara pe cele de pe desktop/laptop; peste 70% dintre comenzi s-au plasat de pe mobil.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea eCommerce »




Ascultă primul podcast de FinTech și digital banking din piață.

Citeste si
Cat au cumparat ungurii si bulgarii din Romania de Black Friday