WatchShop.ro estimeaza vanzari in crestere cu 15-20% anul acesta

WatchShop.ro a vandut ceasuri si produse conexe de 7,2 milioane de lei in 2019, in crestere cu peste 15% fata de anul anterior. Deschiderea primului magazin fizic WatchShop.ro intr-un mall, AFI Cotroceni, redesign-ul site-ului si o schimbare in abordarea publicului interesat de ceasuri au fost principalele argumente ale cresterii inregistrate anul trecut.

Vino la ecomTEAM 2020, cel mai mare eveniment regional de eCommerce, pentru a afla mai multe despre piata de comert online din Romania si a discuta cu manageri si antreprenori din industrie.

WatchShop.ro estimeaza vanzari mai mari cu 15%-20% in 2020 si cresterea retelei de distributie a brandurilor exclusive, care va avea cu 50% mai multi comercianti parteneri. In continuare, site-ul WatchShop.ro va genera cele mai mari venituri, depasind, anul acesta, 6,5 milioane de lei. Diferenta va fi realizata pe canalele offline: magazine proprii si distributie.

„Anul acesta se vor vedea si mai clar in vanzarile WatchShop.ro rezultatele strategiei de business si a investitiilor incepute in 2019. Ne asteptam, astfel, sa avem un mix bun intre online si offline, crescand popularitatea magazinului din AFI Cotroceni, si continuand extinderea retelei de parteneri care comercializeaza brandurile de ceasuri distribuite exclusiv de noi in Romania.

Vom acorda o atentie speciala unei categorii de clienti interesati de ceasuri fashion, pe care am inceput deja sa o apropiem prin adaugarea de branduri noi in portofoliu”, spune Dragos Diaconu, CEO WatchShop.ro, cel mai mare magazin online de ceasuri originale din Romania.

Citeste si:
Un retailer online anunță "Rabla pentru ceasuri"
Un retailer online anunță...

1 din 10 ceasuri vandute de WatchShop.ro in 2020 va fi de la brandurile exclusive

Brandurile fashion Fossil si Guess, marcile premium Garmin, Tissot si Citizen, si cele distribuite exclusiv, Ingersoll, Accurist, Sekonda si William S, se vor afla in topul vanzarilor din acest an. Din totalul ceasurilor vandute de WatchShop.ro, indiferent de canal, brandurile exclusive vor reprezenta 10%-11%. Anul trecut, aproximativ 8% din volumele vandute au fost ceasuri distribuite in Romania exclusiv de WatchShop.ro.

Valoarea medie a cosului de achizitii va depasi 500 de lei in 2020 la WatchShop.ro. Anul trecut, achizitia medie a fost de 480 de lei.

18.000 de produse in site

Citeste si:
O campanie anticoruptie taie apetitul chinezilor pentru ceasuri de lux
O campanie anticoruptie taie...

In prezent, WatchShop.ro listeaza aproximativ 18.000 de produse active, oferind cea mai variata gama de ceasuri disponibile online. Dintre acestea, se disting favoritele anului 2020, cand clientii cauta ceasuri cu incarcare solara sau potrivite pentru scufundari, cum ar fi o serie de ceasuri barbatesti Accurist din gama Solar 120 sau din gama Diver.

Pentru ceasurile de dama, clientii aleg modelele fashion cu cristale Swarovski, precum modelul premium Accurist Signature 8219 sau cel din gama Pure Briliance, care se evidentiaza printr-un cristal rotativ de dimensiuni impresionante.

Clientii WatchShop.ro pot fi consiliati in alegerea ceasului intr-unul din cele 2 magazine fizice WatchShop.ro din Bucuresti (showroom-ul din Banu Manta nr. 60 si magazinul din AFI Cotroceni, etaj 1) sau telefonic. Pentru orice ceas cumparat online sau offline, clientii au retur de 365 de zile, precum si servicii de personalizare prin gravura sau ambalare. Produsele cumparate pot fi livrate acasa prin curier sau ridicate personal din showroom.

Citeste si:
Diaconu, WatchShop.ro: 20% din ceasurile din piata sunt fake-uri
Diaconu, WatchShop.ro: 20%...

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea eCommerce »



Citește și
Coletăria.ro: Volumul de colete intrate în România din țările UE s-a dublat
Setari Cookie-uri