11 Februarie 2020

Biano, un nou motor de cautare online home & deco in Romania, estimeaza o crestere de 100% in 2020



Biano, start-up ceh parte din grupul Miton, lansat in 2018, targeteaza o crestere de pana la 100% anul acesta, pe fondul investitiilor in platforma locala. Reprezentantii Biano afirma ca vad un potential de evolutie a segmentului de cumparaturi online de mobila si accesorii de peste 25% anul acesta in Romania, comparativ cu 2019.

Motorul de cautare online de mobila si accesorii www.biano.ro reuneste pana in acest moment ofertele a 75 de magazine home & deco care ofera si posibilitatea de plasare online a comenzilor, printre care SensoDays, Bonami, Home Philosophy, E4home.

In perioada 2018-2019, in Romania, Biano a reprezentat una dintre principalele surse de clienti noi si de comenzi plasate de pe dispozitive mobile cu precadere pentru acesti parteneri, cele mai vizitate sectiuni fiind cele de Mobilier si Decoratiuni, cat si colectiile de designer Biano, disponibile exclusiv online.

La nivel de produse, vizitatorii romani cauta preponderent produse in stil modern si scandinav, de culoare alb si gri, din lemn si tapiterie din material textil de calitate.

“70% din cifra de afaceri din verticala Home&Deco apartine inca offline-ului, dar si piata online este in continua crestere. Online-ul creste semnificativ odata cu ofertele de mobila si decoratiuni accesibile, care au termen de livrare scurt. Utilizatorul cauta retaileri care, pe langa bunurile de calitate, ofera si servicii de calitate, precum transport propriu de mobila, montare/asamblare mobila sau posibilitatea de inlocuire a produselor necorespunzatoare intr-un timp relativ scurt", spune Michal Tvrznik, COO, Co-founder BIANO.ro.

BIANO, venituri de peste 50 de milioane de euro in 2019

Lansat pentru prima oara in Cehia, in 2015, Biano s-a extins in patru alte tari pe parcursul a cinci ani, respectiv Romania, Slovacia, Olanda si Brazilia. In 2019, Biano a generat venituri pentru cei peste 1.200 de parteneri locali si internationali de peste 50 de milioane de euro, avand peste 4 milioane de produse home & deco listate.

Targeturile pentru 2020 ale companiei in Romania includ largirea comunitatii de cumparatori home & deco online, simplificarea pentru utilizatori a procesului de selectare a produselor de mobila, prin intermediul functiilor inteligente si indicarea noilor tendinte internationale, cum ar fi trendul de mobila eco-friendly, prin sugestii aplicate despre cum acestea pot fi implementate in caminele romanilor.



Citeste si