28 Aprilie 2020

Comerțul online este ”pe val”: Vânzările Gomag s-au dublat în aprilie, iar numărul magazinelor online a crescut cu 150



În luna aprilie, magazinele online găzduite de platforma de e-commerce Gomag au vândut peste 120.000 de comenzi, însumând 60 milioane de lei, valoare de două ori mai mare decât în luna martie.

S-au înregistrat creșteri de până la 500% pentru magazinele online specializate în echipamente sportive, iar cele cu articole de casă, grădină și bricolaj, precum și magazinele de jocuri și jucării au crescut cu peste 400%.

Creșteri semnificative, de peste 300-400%, au raportat și magazinele cu produse alimentare, și cele de articole de îngrijire personală, cu un avans cu 250% al încasărilor. În schimb, se pot observa măsuri de accelerare la magazinele online care au avut stocuri dedicate pentru vânzările din luna martie, stocuri total sau parțial lichidate în luna respectivă, și care abia acum încep să le reînnoiască, cu întârzieri cauzate de provocările legate de aprovizionare de la începutul lunii.

În momentul de față, interesul companiilor pentru a începe activitatea comercială în online este în continuă creștere. În luna aprilie, pe platforma Gomag au fost activate peste 150 de magazine noi, un procent semnificativ reprezentând afaceri locale care aveau deja activitate afaceri offline. Alte câteva sute de cereri se află în curs de procesare.

Gomag este o platformă e-commerce 100% românească, fondată de antreprenorii Cosmin Dărăban și Aurelian Motica. Platforma găzduiește peste 1.300 de magazine online, cărora le oferă servicii pe baza unui abonament lunar ce pornește de la 1 euro pe zi, pentru afacerile aflate la început de drum, și pachete personalizate pentru business-urile cu volume mari de vânzări. Platforma integrează programul Partener Gomag, prin care clienții primesc suport în relația cu furnizorii de servicii online (marketing, design, consultanță, hosting etc).

În condițiile restricțiilor apărute din cauza pandemiei, cei 25 de membri ai echipei din spatele Gomag își continuă activitatea de acasă, în vreme ce discuțiile cu clienții se desfășoară, la fel ca înainte, online sau telefonic.



Citeste si