Vtex, furnizor global al platformei unificate de comerț pentru companii mari, cu operațiuni în 39 de țări, și una dintre cele mai importante platforme eCommerce din lume, potrivit IDC MarketScape și Gartner, intră în parteneriat cu F64 și Frisbo, pentru implementarea unei soluții eCommerce complete.

Parteneriatul are loc în contextul în care un număr foarte mare de companii cu operațiuni în offline sunt interesate să intre în online, fiind nevoite, în contextul actual, să facă această schimbare. Despre ideea din spatele parteneriatului, Cristi Movilă, country manager Vtex România, a povestit în cadrul podcastului Commerce School of the Future pe care îl poți asculta mai jos:

„Lucrurile s-au schimbat în ultima lună, în toate aspectele de business sau personale, iar companiile au făcut în cinci zile schimbări pe care, în mod normal, le-ar fi făcut în câțiva ani. Dincolo de nevoia de a fi în online, vedem că mulți comercianți care vor să facă acest pas își doresc, în mod real, migrarea din offline în online în cele mai bune condiții, pentru a putea beneficia și pe viitor de bazele puse acum. Avem resursele și suntem pregătiți să sprijinim companiile care doresc să își scaleze afacerile în online și să le oferim o soluție completă”, spune Cristi Movilă, Country Manager VTEX România, menționând că tot ce ține de implementarea si gestionarea platformei de comerț din spatele magazinelor online și de fluxul de comenzi va fi gestionat de VTEX.

Frisbo, platforma de smart efulfillment cu cea mai mare prezență în CEE, va asigura partea de logistică și de depozitare a mărfurilor, platforma VTEX fiind deja integrată cu Frisbo.

„Companiile trebuie să fie foarte bine optimizate ca să adauge business-ului lor componenta online într-un mod competitiv. Spațiul de depozitare e un cost fix, oamenii angajați reprezintă un cost fix, iar cel mai simplu mod în care companiile le pot transforma în costuri per comandă, variabile în funcție de numărul de comenzi, e să externalizeze spre un centru de efulfillment. Cea mai mare provocare este însă know-how-ul pentru cei care acum tranziționează din offline în online, atât în ceea ce privește platformele de eCommerce, cât și logistica din spate sau marketingul online. De aceea, companiile caută și au nevoie de soluții la cheie, simple și ușor de implementat”, spune Bogdan Colceriu, CEO Frisbo.

F64, cel mai mare magazin online de produse foto-video din România, va putea asigura partea de documentare foto și video a produselor.

„Experiența acumulată în cei 19 ani de existență pe piață ne permite să dezvoltăm cu ușurință servicii care derivă din activitatea noastră principală. De-a lungul timpului, din dorința de a le oferi clienților F64 informații cât mai detaliate despre produsele pe care le comercializăm, am îmbunătățit foarte mult procesul de documentare și știm foarte bine cum să scoatem în evidență caracteristicile produselor și cum să le prezentăm, astfel încât să fie pe înțelesul consumatorilor”, spune Marian Alecsiu, CEO F64.

Pe lângă expertiza rezultată din dezvoltarea business-ului de bază, atât VTEX cât și Frisbo au avantajul de a fi prezenți în mai multe țări și de a lucra cu mai multe companii din diverse domenii de activitate, fiecare cu specificul ei, având deja acces la modele de business pentru produsele care se caută acum, fie că vorbim de tip de produs, strategie de vânzare, de marketing etc.


Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea eCommerce »



Citește și
Fashion Days lansează serviciul de retur cu banii pe loc
Setari Cookie-uri