VTEX, furnizor global al platformei unificate de comert pentru companii mari si una dintre cele mai importante platforme ecommerce din lume, potrivit IDC MarketScape si Gartner, lanseaza VTEX Partner Insights, program de consultanta, personalizat, adresat companiilor care vor sa isi dezvolte si sa isi imbunatateasca business-ul in online.

Programul consta in realizarea unei analize obiective a business-urilor online ale companiilor partenere si a unui training intensiv de ecommerce, desfasurat pe parcursul mai multor zile, in functie de nevoile identificate. VTEX Partner Insights se adreseaza companiilor online si celor care au o abordare omnichannel, interesate sa-si creasca vanzarile in online.

VTEX Partner Insights este structurat in 3 etape. Prima etapa consta in programarea unei intalniri intre expertii VTEX si decidentii companiilor, pentru a intelege pe deplin business-ul lor online si, de asemenea, pentru a defini nevoile si obiectivele. Ulterior, expertii VTEX vor construi o structura de training personalizata, complet adaptata la nevoile de business si la profilul companiilor.

A treia etapa consta in trainingul efectiv, realizat din mai multe module de cate o zi, in care expertii VTEX prezinta o analiza a magazinului online, a canalelor de vanzare, ofera recomandari despre lucrurile care ar trebui imbunatatite, schimbate, implementate, tips & tricks ale industriei de ecommerce etc.

"VTEX Partner Insights se inscrie in strategia globala a VTEX de a dezvolta industria eCommerce, iar prin programul pe care il oferim vrem sa dam posibilitatea companiilor sa inteleaga mai bine necesitatea adaptarii la noile realitati ale industriei de comert si sa stie concret ce trebuie sa faca pentru a fi competitive pe aceasta piata si pentru a creste vanzarile", spune Cristi Movila (foto), country manager VTEX Romania.

Citeste si:
Ziua a doua din Retail Arena: livrari, automatizari si omnicanal
Ziua a doua de Retail Arena:...

La finalul trainingului, companiile vor beneficia de pe urma: auditului obiectiv al business-ului in domeniul online realizat de expertii VTEX; consultantei privind abordarea industriei eCommerce adaptata nevoilor fiecarei companii in parte; accesului la resursele VTEX din Romania si din strainatate despre noi strategii, metode si instrumente de crestere ale vanzarilor in online; planului de actiune adaptat la strategia fiecarei companii.

Programul VTEX Partner Insights a fost lansat in cadrul celei de-a doua editii din Romania a European Digital Commerce, parte a evenimentului european dedicat industriei de comert.

Cea de-a doua editie a evenimentului din Romania a avut loc joi, 31 octombrie, in Bucuresti si a adus impreuna 150 de specialisti interesati de tendintele industriei de comert (online si clasic), de procesul de digitalizare a acestui domeniu si de cele mai bune practici implementate in intreaga lume in acest segment, dar si de a gasi solutii la provocarile cu care se confrunta companiile, in contextul modificarilor continue ale metodelor si canalelor de marketing.

Evenimentele European Digital Commerce din Romania fac parte dintr-o serie de 7 evenimente programate pentru 2019, evenimentul fiind gazduit, in afara de Romania si de Italia, Marea Britanie, Polonia, Spania si Portugalia.

Citeste si:
O saptamana pana la retailArena 2019, evenimentul anului in retail
O saptamana pana la...


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea IT & C »




Ascultă primul podcast de FinTech și digital banking din piață.

Citeste si
Movila, VTEX: Black Friday nu se termina imediat ce am lansat campania