7 Mai 2020

Poșta Română anunță un serviciu de alertă prin SMS pentru pachetele din China



Compania Națională Poşta Română a introdus, în portofoliul său, serviciul de alertă prin SMS pentru trimiterile simple sosite din China. Astfel, clienții sunt anunțați, printr-un mesaj primit pe telefonul mobil, despre data și ora livrării coletelor în subunitățile poștale.

Sistemul de alertare a clienților prin SMS funcționeză, pentru început, în 14 oficii poștale din București (Oficiile 56, 15, 30, 63, 72, 53, 11, 51, 69, 16, 74, 76, 32 și 18), dar și în oficiile poștale din orașele Popești-Leordeni și Bragadiru, urmând ca acesta să fie extins, etapizat, și în restul subunităților poștale.

Serviciul “SMS avizare trimiteri China” este utilizat în situația în care factorii poștali nu reușesc predarea coletelor la domiciliu, din diverse motive (colete voluminoase, cutii poștale neasigurate, destinatarul nu este găsit la domiciliu, etc.)

Mesajul primit de client conține date despre numărul trimiterii, numărul oficiului poștal de unde clientul o poate ridica, dar și intervalul orar în care acesta se poate prezenta pentru a se face predarea, la ghișeu.

“Serviciul funcționează deja de două luni, în unele oficii, iar feedbackul primit din partea clienților este foarte bun. De asemenea, s-a constatat o creștere a numărului de trimiteri predate.”, a declarat Horia Grigorescu, Directorul General al Poștei Române.

15.000 de colete veneau inainte de zilnic din China înaintea crizei

Numărul de trimiteri cu origine China care veneau, zilnic, prin Poșta Română, înainte de izbucnirea crizei, era de aproximativ 15.000 de bucăți.

”A existat o scădere de trafic pe parcursul lunii lunii martie, cauzată atât de restricțiile din China, cât și ale celor din Europa, însă aceasta nu a fost semnificativă pentru că Poșta Română a găsit soluții alternative de transport, mai exact feroviar și rutier”, au declarat, pentru wall-street.ro, reprezentanții Poștei Române.

Citește interviul integral AICI.



Citeste si