Un retailer online anunță "Rabla pentru ceasuri"

O nouă ediţie a programului "Rabla pentru ceasuri" va fi derulată în iunie de către retailerul online WatchShop.ro, se arată într-un comunicat de presă al companiei, citat de Agerpres.

Potrivit sursei citate, pentru ediţia premium în programul 'Noul Ceas', dedicată brandurilor de top, se estimează vânzări de peste 200.000 de lei, programul urmând să fie derulat în luna iunie, în limita stocului disponibil.

"Ediţia 'Noul Ceas Premium' are în target clienţii WatchShop.ro care pun preţ pe propria imagine şi preferă să poarte accesorii de calitate, fără a merge înspre consum excesiv, şi sunt interesaţi, în acelaşi timp, de mediul înconjurător. Aceasta a fost lansată ca răspuns la cererea clienţilor, care, în ediţiile anterioare s-au arătat interesaţi de branduri de ceasuri premium precum Tissot, smartwatch-uri recent lansate, precum Garmin, şi ceasuri fashion, precum Marc Jacobs şi Calvin Klein.", se menţionează în comunicat.

În ediţiile precedente 'Noul Ceas', WatchShop.ro a colectat peste 500 de ceasuri de mână pe care clienţii nu le mai foloseau şi estimează să adauge la acestea încă 200 la finalul campaniei curente. Ceasurile pe care WatchShop.ro le colectează în campaniile Noul Ceas sunt ulterior reciclate de Indeco şi Recobat, parteneri în acest program.

Regulamentul campaniei prevede că participanţii primesc un discount de 400 de lei la achiziţia unui model nou. Ceasurile incluse în program pornesc de la preţul de 1.200 de lei, iar până acum cele mai de succes modele sunt ceasul bărbătesc Tissot T-Classic Chemin des Tourelles, cu preţul de 4.130 lei, smartwatch-ul Garmin Fenix 6S Sapphire, cu preţul de 4.224 lei, şi ceasul de damă Marc Jacobs The Cushion auriu în valoare de 2.000 lei.

Din oferta actualei ediţii fac parte 12 branduri: Tissot, Vostok, Ingersoll, Citizen, Marc Jacobs, Zeppelin, Bruno Zohnle, Atlantic, Bulova, Casio, Calvin Klein şi Accurist. Clienţii WatchShop.ro pot face achiziţii direct din site, dar şi de la noul showroom din Bucureşti.

Potrivit estimărilor WatchShop.ro, românii aruncă, în medie, 1 ceas la doi ani, în condiţiile în care cele mai multe ar putea fi recuperate, iar componentele lor nocive pentru mediu pot fi reciclate.

WatchShop.ro este cel mai mare magazin online de ceasuri originale din România, cu un portofoliu de aproximativ 16.000 de modele disponibile, de la peste 100 de branduri renumite la nivel mondial, unele importate în exclusivitate.

Retailerul este prezent şi în offline, prin două magazine fizice în Bucureşti (în AFI Cotroceni şi pe strada Banu Manta), precum şi prin reţeaua de comercianţi parteneri care vând brandurile distribuite de WatchShop.ro exclusiv în România.

Sursa foto: Shutterstock

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea eCommerce »



Citește și
Vânzări de 1,6 milioane de euro pentru Answear în luna iunie
Setari Cookie-uri