30 Iunie 2020

Compania românească Online Business Agency intră pe piețele din Bulgaria, Ungaria și Polonia



Compania românească Online business agency, prezentă pe piața comerțului online din România de peste 10 ani, va intra pe piața din Ungaria, Bulgaria și Polonia. În prezent OBA aduna o echipa de peste 30 de angajați și estimează încheierea anului financiar cu o cifra de afaceri de 8 milioane de euro, potrivit unui comunicat de presă.

Echipa OBA este alcătuită din experți ecommerce, operatori colete, operatori serviciu clienți, specialiști marketing, software developeri, graphic designers și până la manageri de proiect și business analysti.

Focusul principal al OBA este acela de a se extinde pe piețele din Ungaria, Bulgaria și Polonia și estimează o dublare a cifrei de afaceri până la finalul anului 2021.

„Consider că analiza preliminara în detaliu a fiecărei piețe reprezintă un element cheie în acest business. Fiecare țară are un profil al consumatorului specific, iar acest lucru ne obligî să adoptăm strategii diferite, cu precădere de marketing, pentru fiecare zonă în parte. Pe de altă parte, depășirea barierelor lingvistice reprezintă un alt pion principal. Investiția în departamentul customer support în niciun caz nu trebuie să fie una superficială. Filosofia OBA este accea de a pune întotdeauna clientul pe primul loc, iar suportul pe care îl oferim trebuie să fie unul fară eroare. De accea avem în plan investiția viitoare în sisteme de suport care să aibă la baza principii de AI (artificial intelligence) și care să ne ajute să comunicăm mai bine cu toți clienții noștri, indiferent de volumul acestora", a declarat CEO-ul OBA, Radu Tănase.

OBA oferă logistica proprie pentru societățile din vestul Europei și Asia care vor să își extindă business-ul online în Europa de Est.



Citeste si