Ce‌ ‌este‌ ‌un‌ ‌marketplace‌ ‌și‌ ‌de‌ ‌ce‌ ‌trebuie‌ ‌să‌ ‌vinzi‌ ‌astfel‌ ‌în‌ ‌2020?‌ ‌

Mai bine de jumătate dintre români cumpără online. Dincolo de evoluția tradițională a comerțului online, pandemia i-a forțat să învețe beneficiile cumpărăturilor pe internet. Iar antreprenorii au trebuit să-și diversifice prezența online pentru a putea fi competitivi, platformele marketplace fiind ideale pentru acest lucru.

Odată cu evoluția comerțului online în România, antreprenorii au descoperit noi metode de vânzare. Pe lângă prezența pe site-ul propriu, listarea produselor într-un marketplace i-a ajutat să acceseze un public deja format, să se bazeze pe platforme tehnologice de calitate și să nu investească atât de mult în zona de marketing de la zero. În acest prim materia din seria „Online pentru Viitor” powered by eMAG Marketplace vreau să discutăm despre oportunitățile aduse de un marketplace.

Platforma eMAG Marketplace le oferă antreprenorilor acces la toate instrumentele și know how-ul de care au nevoie pentru a se dezvolta in online. O platformă înseamnă că antreprenorii-parteneri utilizează eMAG Marketplace pentru a gestiona toată afacerea, de la produse, stocuri, prețuri, până la procesarea comenzilor și a retururilor. Practic, au integrate toate serviciile într-un singur site, inclusiv întreaga relație contractuală cu eMAG Marketplace.

Resursele de învățare disponibile în platformă constituie o academie pentru noii antreprenori.

Citește materialul integral pe start-up.ro.

Citeste si:
În Veranda Mall, traficul a scăzut cu 20%, dar valoarea bonului...
Caruceriu, Veranda: Traficul...

Sursa foto: William Potter / Shutterstock.com

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea eCommerce »



Setari Cookie-uri