Lansarea Facebook Shoops poate fi un serviciu complementar pe care sellerii îl au la dispoziție, asemănător eMAG Marketplace, dar și o oportunitate în plus de dezvoltare a economiei digitale, precizează Florin Filote, director eMAG Marketplace pentru wall-street.ro.

Filote consideră că business-urile care aleg mediul online pot profita de o suită întreagă de mecanisme, alternative și tactici comerciale pentru a se dezvolta și pentru a-și crește cifra de afaceri.

”Sellerii trebuie să aibă la dispoziție cât mai multe canale de vânzare, de aceea considerăm că orice noutate care poate aduce plus valoare acestui domeniu este binevenită”, adaugă reprezentantul eMAG Marketplace.

Starea de urgență impusă ca urmare a declansării pandemiei de COVID-19 a adus la o creștere semnificativă a comenzilor online și totodată a comercianților care au apelat la acest canal pentru a-și putea continua activitatea. Platforma eMAG Marketplace a înregistrat o creștere de peste 40% a numărului de selleri noi integrați zilnic.

Conform anunțului de zilele trecute, Facebook intră în competiție cu Amazon și eBay prin lansarea uni secțiuni denumită ”Facebook Shops”, care oferă comercianților un magazin digital direct în platforma ce are peste 2,6 miliarde de utilizatori la nivel global.

Citeste si:
Facebook vrea o felie mare din comerțul online: ce opțiune lansează...
Facebook vrea o felie mare...

Magazinul digital poate fi prezent atât pe Facebook cât și pe Instagram, iar reprezentanții companiei precizează că antreprenorii vor beneficia de obținerea unor date importante cu privire la obiceiurile de consum ale cumpărătorilor.

Utilizatorii vor putea căuta produse, trimite mesaje afacerilor pentru a stabili tranzacția sau în unele cazuri chiar pot cumpără direct ceea ce își doresc prin intermediul unei opțiuni de checkout introdusă recent. Mark Zuckerberg a precizat într-un interviu acordat Financial Times că a accelerat planurile de lansare a Facebook Shops pentru a profita de creșterea puternică a comerțului online în contextul pandemiei de coronavirus. Acesta a mai adpugat faptul că Facebook va putea să folosească datele provenite din obiceiurile de consum ale utilizatorilor pentru a-și îmbunătăți serviciul de advertising și să crească prețurile practicate.

Acesta a adăugat că Facebook se va concentra pentru început pe lansarea serviciului în zone dezvoltate precum Statele Unite ale Americii și Europa de Vest

Citeste si:
eMAG lanseaza o alianta a marketplace-urilor europene
eMAG lanseaza o alianta a...

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea eCommerce »



Citește și
Teama de fraudă |Care sunt cele mai importante 6 sfaturi pentru o comandă online
Setari Cookie-uri