„Deschide Romania este un proiect pe termen lung, care vrea sa ii promoveze pe micii producatori romani, dar si sa stimuleze alti antreprenori sa investeasca in productia locala, avand garantat acces la un canal de vanzare modern si beneficiind, conform regulamentului proiectului, de comisioane preferentiale. Interesul pe care producatorii romani l-au aratat pentru program in acest an ne-a depasit asteptarile si credem ca piata are un potential imens, in special prin efectele in lant pe care le poate genera, de la crearea de noi locuri de munca in comunitati si pana la stimularea industriei materiilor prime. Micii producatori au nevoie atat de o piata de desfacere, cat si de know-how si suport pentru vanzarea online ”, a declarat Florin Filote, Director eMAG Marketplace.

Producatori locali din programul „Deschide Romania”

Mircea Ursu creeaza oglinzi decorative de peste 16 ani, iar colaborarea cu eMAG a avut „un impact pozitiv asupra afacerii”. Desi HolzArt are un canal propriu de vanzare online, comenzile directe de pe eMAG au stimulat afacerea.

Adriana si Lucian Saftiuc, proprietarii magazinului Fabrica din sat, produc lenjerii de pat, pilote, cuverturi si perne. Afacerea lor este la inceput, iar listarea pe eMAG Marketplace i-a ajutat sa isi creeze o reputatie buna in mediul online. In plus, Adriana crede ca cel mai important beneficiu al acestui program este ca el creeaza o legatura intre micii producatori din Romania si clienti, cei care astfel ii pot sustine sa isi dezvolte afacerea, se mai arata in comunicatul de presa.

Alberta Dan, administratorul unui magazin de familie, care produce mobilier tapitat, spune ca vanzarile au „inceput sa prinda viteza din luna iulie”. Inainte de a incepe colaborarea cu eMAG, magazinul vindea produsele doar offline, iar folosirea unui nou canal de vanzare, prin listarea pe eMAG, a generat o crestere vizibila. Alberta spune ca faptul ca au beneficiat de un comision mai mic a fost, de asemenea, de ajutor pentru magazinul Albert Casa.

Secretar de stat: Voucherele...
Citeste si: Vouchere pentru promovarea digitala a firmelor, lansate pana in august

Proprietarii magazinului de produse unicat din piele (genti, curele, portofele) cu nume de fost rege dac, Koson, au observat rapid avantajele programului Deschide Romania: „clientii apreciaza ca produsele noastre sunt facute manual, iar noi resimtim efectele pozitive ale colaborarii cu eMAG,” au spus Trifan Gabriel si Aurelian Galice, proprietarii magazinului.

Familia Buta a deschis Handmade Butic, un magazin de produse handmade: acestia produc genti si accesorii pentru femei si barbati, bijuterii, accesorii de par si butoni. Produsele lor au fost vandute pe Facebook si in urma cu putin timp au deschis si propriul website, dar cele mai mule comenzi vin prin intermediul platformei eMAG Marketplace. Cu ajutorul programului „Deschide Romania” aceasta afacere a devenit principala sursa de venit a familiei, iar colaborarea cu eMAG „ne-a adus venituri peste asteptari”, a adaugat Emil Buta.

Cine se poate inscrie in program si care sunt beneficiile

Programul „Deschide Romania” a fost creat pentru mici producatori, ONG-uri cu activitati de productie din care se autofinanteaza si PFA-uri care realizeaza produse mestesugaresti. Acestea pot avea orice domeniu de activitate, cu exceptia industriei alimentare. Pentru ca un magazin sa fie eligibil, cifra de afaceri inregistrata in anul fiscal incheiat nu trebuie sa depaseasca 500.000 de lei. Magazinele inscrise in acest program beneficiaza de un regim special de comisionare redus cu 50%, iar ONG-urile au comision 0.

Comerciantii care doresc sa vanda pe platforma eMAG Marketplace in cadrul programului „Deschide Romania” trebuie sa produca exclusiv in Romania, cu respectarea tuturor normelor si prevederilor legale, iar produsele lor pot fi inclusiv produse mestesugaresti, realizate in serii mici.

Companie romaneasca fondata in 2001, eMAG este un pionier al pietei de comert online din Romania si exporta know-how si tehnologie romaneasca in Bulgaria, Ungaria si Polonia. De 16 ani investeste constant in servicii care ajuta clientii sa economiseasca timp si bani, servicii care au in spate tehnologii dezvoltate in Romania.

Cu o gama de produse in continua crestere atat prin oferta proprie, cat si prin partenerii din Marketplace, eMAG este locul unde oricine poate cauta si comanda orice, de oriunde. Clientii beneficiaza de servicii cu valoare adaugata precum 30 de zile drept de retur, deschiderea coletului la livrare, call center 24/7, Service Pick Up and Return, finantare in rate prin eCredit, aplicatia de mobil si cardul de cumparaturi eMAG de la Raiffeisen Bank.

Diaspora, o resursa...
Citeste si: Criza fortei de munca, mai grava decat cea economica