Dacă ești proprietarul unui business de retail, listarea pe o platformă de tip marketplace precum eMAG Marketplace te poate ajuta să atingi un public mai numeros și să îți crești cifra de afaceri. Dar cum faci să te asiguri că produsele tale ies în evidență față de cele similare ale competitorilor și cum trebuie să-ți gestionezi prețurile astfel încât clienții să te aleagă pe tine?

Urmărește secțiunea „Online pentru Viitor” pentru mai multe informații despre cum să vinzi în marketplace, cum să crești business-ul tău și să fii un antreprenor mai bun.

Despre cum poți seta un preț competitiv într-un marketplace online, despre cum poți amplifica avantajele unui produs pentru a-l face mai atrăgător pentru cumpărătorii online, dar și despre setarea prețurilor în campaniile speciale, vorbim în acest articol din seria Online pentru Viitor powered by eMAG Marketplace.

eMAG Marketplace avea la finalul anului 2019 nu mai puțin de 19.600 de selleri care s-au înscris pentru a vinde produsele. De asemenea, 7 milioane de produse sunt oferite de aceștia clienților care intră în fiecare zi. Astăzi platforma a ajuns la peste 23.000 de magazine și 7,8 milioane de produse.

Înscrie-te gratuit la European Digital Commerce AICI și fii alături de noi pentru a afla ultimele trenduri din comerțul online.

Listarea produselor în eMAG Marketplace vine cu multiple avantaje, precum tool-uri de gestionare a produselor, stocurilor și prețurilor, a plăților, a livrărilor și retururilor, dar și cu know how-ul ce te poate ajuta să ai un business online de succes. Competiția este mare, dar urmând sfaturile de mai jos, poți ieși în evidență și poți convinge potențialii clienți să te aleagă în detrimentul competitorilor.

Resursele de învățare disponibile în platformă constituie o academie pentru noii antreprenori.

Cum stabilești prețurile produselor listate în eMAG Marketplace

Înainte de orice, trebuie menționat faptul că fiecare seller are libertatea de a-și stabili politicile comerciale și prețurile. Asta înseamnă că poți pune în aplicare orice strategie care consideri că te va ajuta să-ți îndeplinești obiectivele financiare.

Totuși, trebuie să ții cont de câteva aspecte. În primul rând, nu uita că în mediul online transparența este cuvântul cheie. Asta înseamnă că potențialii clienți pot analiza cu ușurință mai multe oferte și vor alege oferta care se potrivește cel mai bine nevoilor și dorințelor lor.

Apoi, atunci când stabilești un preț pentru produsele listate în eMAG Marketplace, este bine să ții cont de faptul că acel preț de comercializare este compus din costul de achiziție, taxe, transport, depozitare, livrare, comision și, nu în cele din urmă, marja de profit. Pentru o marjă de profit cât mai bună, este recomandabil să eficientizezi cât mai mult costurile. Chiar dacă pe eMAG Marketplace plătești un comision, ar trebui sa ai in vedere ca nu ai alte cheltuieli ca mentenanța propriului site, chirie/utilități/angajați pentru magazinele offline, dar și costurile de marketing (Google Ads, Facebook Ads) - în eMAG Marketplace poți fi descoperit de orice client eMAG aflat în căutare de produse. Luând aceste aspecte în considerare, atunci când calculezi profitabilitatea de pe urma vânzărilor prin canalul eMAG Marketplace, este bine să să nu incluzi în calculele tale și cheltuielile care nu sunt asociate acestui canal. O astfel de abordare te va ajuta să devii mai competitiv și să maximizezi potențialul de vânzare al acestui canal.

Citește materialul integral pe start-up.ro.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea eCommerce »


Setari Cookie-uri