Începând cu seara de 11 noiembrie și până pe 15 noiembrie, ora 23:59, cel mai mare retailer online de home & deco din Europa Centrală și de Est, Vivre, organizează campania de Black Friday. Vivre anunță că va oferi discounturi de până la 90% la zeci de mii de produse din toate categoriile de pe site. Mai mult decât atât, retailerul se așteaptă ca anul acesta să atingă un nou record al comenzilor plasate în perioada campaniei de Black Friday, datorită ofertelor avantajoase pe care le pune la dispoziția clienților, precum și datorită îmbunătățirilor aduse la nivelul website-ului.

De asemenea, Vivre precizează că, pentru a asigura împachetarea și livrarea rapidă a produselor comandate în perioada următoare, a investit anul acesta în benzi automate în cadrul depozitului și în alte utilaje și echipamente de lucru. În prezent, depozitul are o suprafață de peste 23.000 de metri pătrați.

Vivre Black Friday: reduceri majore la cele mai populare categorii de pe site

Printre cele mai populare categorii de produse în timpul campaniei de anul trecut s-au numărat canapelele, colțarele, fotoliile, accesoriile de bucătărie, covoarele, lenjeriile de pat și corpurile de iluminat, motiv pentru care Vivre oferă reduceri substanțiale produselor din cadrul acestor categorii și în 2020.
De exemplu, prețurile canapelelor vor începe de la 689,99 lei, prețurile accesoriilor de bucătărie și dining - de la 9,99 lei, prețurile covoarelor - de la 29,99 lei, prețurile corpurilor de iluminat - de la 49,99 lei.

Noua versiune a website-ului simplifică procesul de căutare a produselor favorite

Renumitul retailer online de home & deco se așteaptă ca numărul comenzilor plasate în perioada campaniei de Black Friday să crească față de cel de anul trecut și datorită versiunii îmbunătățite a website-ului, care transformă procesul de căutare a produselor într-o experiență online mai simplă și mai rapidă. Astfel, clienții pot naviga acum mai ușor, iar faptul că își pot găsi produsele preferate mai repede este un factor care înlesnește achiziția propriu-zisă.

Mai mult decât atât, potrivit paginii dedicate campaniei de Black Friday din toamna aceasta, Vivre Black Friday, pentru a se bucura de o experiență de shopping online cât mai eficientă și pentru a se asigura că nu ratează ofertele avantajoase din perioada 11-15 noiembrie, clienții își pot crea cont de utilizator pe site, își pot descărca aplicația Vivre pe smartphone (din App Store sau Google Play), se pot abona la newsletter și, în plus, pot adăuga în lista de Favorite produsele care s-ar integra în decorul locuinței lor.
Conform aceleiași pagini, Vivre organizează, pe conturile sale de social media, competiții în urma cărora clienții pot câștiga premii ce constau în diferite obiecte decorative pentru casă.

Vivre asigură livrarea rapidă a produselor și în perioada campaniei de Black Friday

Retailerul se așteaptă ca numărul comenzilor plasate în perioada campaniei de Black Friday 2020 să-l depășească pe cel din campania de anul trecut, motiv pentru care a investit în echipamente de manipulare a mărfii (benzi automate în cadrul depozitului, utilaje) care asigură împachetarea și livrarea cât mai rapidă ale produselor.
De asemenea, alte pregătiri importante pentru campania din toamna aceasta au constat în cumpărarea și închirierea echipamentelor de manipulat marfă.
Totodată, Vivre menționează că se va baza pe stocurile proprii pentru a asigura livrarea în timp util a produselor comandate, dar că nu va ezita să apeleze la stocurile furnizorilor cu care colaborează, pentru a putea susține volumul mare al comenzilor.

Despre Vivre

Vivre a luat naștere în anul 2012, iar în prezent este cel mai mare și cel mai îndrăgit retailer online de home & deco din Europa Centrală și de Est. Vivre este prezent în 9 țări europene, printre care Polonia, Ungaria, Croația.
Printre cele mai bine vândute produse ale magazinului online Vivre se numără cele din categoria textilelor, a obiectelor decorative și a pieselor de mobilier.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.
Setari Cookie-uri