Vivre, retailerul online de home&deco din Europa Centrala si de Est, a inceput campania locala de Black Friday de 12 ore, fiind comandate pana acum 22.757 de produse, reprezentand 75% din totalul produselor vandute in campania Black Friday din 2017, potrivit unui comunicat emis vineri.

Pana la ora 8.00, in doar doua ore a fost atins traficul total al primei zile de campanie de anul trecut. Cel mai mare trafic vine de pe mobile, reprezentand 75% din traficul total de pe site, in crestere cu 31% fata de editia precedenta.

„Anul acesta observam o echilibrare a numarului de comenzi primite din tara; in continuare, cele mai mari vanzari sunt inregistrate in Bucuresti, in proportie de 36%, urmat de Cluj, Iasi, Timisoara, Brasov, Constanta. Acelasi lucru se intampla si analizand datele demografice – daca anul trecut doar 30% dintre utilizatori erau barbati, acum ponderea se apropie de 40%”, a declarat Iulian Veghes, reprezentant vivre.ro.

Cele mai mari cereri au fost inregistrate la canapele, cu 645 de comenzi, covoare, cu peste 1.300 si peste 1.400 de piese de mobilier.

Black Friday la vivre.ro are loc in perioada 15-18 noiembrie, toate categoriile de pe site fiind reduse cu pana la 90%. Retailerul se asteapta la vanzari in crestere cu peste 80% fata de anul trecut.

„Anul acesta, estimam o crestere a vanzarilor de 80 – 100% fata de anul trecut, tocmai de aceea ne-am si pregatit mult mai bine pentru aceasta editie. Stocurile pregatite pentru editia aceasta sunt de trei ori mai mari decat cele de anul trecut, ceea ce ne va permite sa livram produsele intr-un timp mult mai scurt, inca din prima zi de la finalizarea campaniei”, a declarat Iulian Veghes.

Peste 40.000 de modele vor fi disponibile pe site si in aplicatie in perioada campaniei. Clientii vor gasi oferte la canapele, care incep de la 759 de lei, covoare de la 79 de lei, masute de cafea de la 169 de lei si genti incepand cu 119 lei.

Sursa foto: Vivre

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea eCommerce »


Setari Cookie-uri