De Black Friday, PayU Romania estimeaza tranzactii cu 60% mai mari fata de anul trecut

PayU Romania, unul dintre principalii jucatori pe piata de plati online, estimeaza fata de 2015 o crestere cu 60% a volumelor tranzactionate de Black Friday, pe data de 18 noiembrie, ajungand la o valoare de 110 milioane lei.

”Piata platilor online este intr-o continua crestere de la un an la altul, iar acest lucru este cu atat mai evident de Black Friday, cel mai asteptat eveniment de shopping al anului. Estimam ca, din totalul comenzilor, 25% vor fi achitate online, folosind cardul bancar. Dintre diferitele modalitati de plata online, plata prin card cu rate a inregistrat o evolutie considerabila in ultimii doi ani. Anul acesta ne asteptam ca valoarea tranzactionata prin carduri cu rate sa se dubleze, ajungand la aproximativ 40 milioane lei”, declara Marius Costin, country manager PayU Romania.

In ceea ce priveste platile online, inca este loc de crestere. Insa consumatorii au nevoie sa stie cum functioneaza platile online, care sunt avantajele pe care le pot avea, cum pot verifica daca un magazin online este sigur si care sunt tipurile de plati online, astfel incat sa aleaga in cunostinta de cauza varianta cea mai potrivita pentru ei. ”Increderea acestora in platile online poate veni in urma unei campanii educationale consistente si pe termen lung, sustinuta de intreaga industrie.” completeaza Marius Costin.

”In contextul unei cresteri constante a evenimentului Black Friday, este obligatoriu ca toti participantii sa fie foarte bine pregatiti. Ii incurajam pe partenerii nostri sa ia in calcul o varietate de scenarii posibile, astfel incat experienta consumatorilor sa fie una pozitiva. Este valabil si pentru noi, in cadrul PayU, motiv pentru care am investit si anul acesta in dezvoltarea capacitatii tehnice a platformei. Testele efectuate ne-au aratat ca suntem pregatiti sa sustinem peste 3.000 tranzactii / minut”, sustine Alin Breaban, Software Development Manager Technology Center PayU Group.

Topul produselor pe care clientii aleg sa le cumpere online este condus de IT&C, categorie urmata de fashion&beauty, home&deco, produsele pentru copii si carti. Aceleasi categorii vor fi cele mai cerute si de Black Friday.

Citeste si:
Tranzacțiile online cu cardul: ce metodă de autentificare să alegi
Tranzacțiile online cu...

Pe data de 18 noiembrie o echipa de peste 70 de persoane, atat de la birourile PayU din Romania, cat si din Polonia, se va asigura ca totul functioneaza perfect, incepand cu suportul IT si angajatii care monitorizeaza platforma, continuand cu specialistii antifrauda, cu operatiunile si vanzarile care asigura legatura permanenta cu partenerii.

Printre retailerii din portofoliul PayU care vor participa la editia Black Friday de anul acesta se numara: Elefant, eMag, FashionDays, Paravion, PC Garage, Quickmobile, Telekom (clickshop.ro, germanos.ro), Vivre.

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea eCommerce »



Setari Cookie-uri