Cătălin Bordei, Innobyte: Am primit mai multe propuneri de fuziuni și achiziții. Cu LIFE IS HARD sper să încheiem până la finalul primului trimestru

LIFE is HARD, companie listată la Bursa de Valori București, anunța la jumătatea lunii ianuarie convocarea Adunării Generale a Acționarilor pentru a aproba intenția companiei de a achiziționa 100% din pachetul de acțiuni al firmei Innobyte. Cătălin Bordei, Managing Partner Innobyte, a vorbit în cadrul emisiunii eCommerce Monday despre acest proces și despre parcursul companiei pe perioada pandemiei.

"Până la momentul actual, am fost abordați cu mai multe propuneri de achiziții-fuziuni, însă niciunul dintre posibilii parteneri n-au avut aceleași sinergii cu Innobyte pe care le are LIFE IS HARD”, a precizat Cătălin Bordei care speră ca procesul de due-diligence să se încheie până la finalul primului trimestru.

Innobyte oferă servicii pentru magazine online și aplicații mobile care generează o cifră de afaceri cumulată de peste 100 de milioane de euro pe an. O schimbare adusă de pandemie în modul în care își desfășoară activitatea ține de accelerarea ritmului de implementare a soluțiilor, o parte dintre ele fiind descrise de către reprezentantul companiei ca fiind ”îndrăznețe”, unul dintre exemplele oferite fiind modulul de subscription.

Citește și Digital Kitchen face echipă cu VTEX: ce soluții vor oferi

Ce prețuri plătesc magazinele online pentru un audit

Unul dintre serviciile destinate magazinelor online pe care Innobyte le oferă este cel de audit, în urma căruia, în unele cazuri, descoperă probleme ce țin de securitatea platformei sau scalabilitatea acesteia.

Citeste si:
Tranzacție în e-commerce: Life is Hard vrea să cumpere Innobyte
Tranzacție în e-commerce:...

Citește și Coletăria anunță investiții de 2 mil. de euro anul acesta în România: două noi depozite la București și Oradea

”Acestea pot porni de la zona de user experience, se pot duce către zona propriu-zisă de cod sau integrări cu terți. Identificarea problemelor este primul pas, dar, dacă facem doar atât, nu ajungem să progresăm. Este important să fie luate măsuri și să se vină cu soluții pentru remedierea acestor probleme”, precizează Cătălin Bordei, care adaugă faptul că prețul unui audit poate porni de la 2.000 de euro și poate ajunge până la 10.000 de euro, în cazul magazinelor online mari.

Reprezentantul Innobyte se așteaptă ca acest serviciu de audit să fie din ce în ce mai solicitat, ținând cont de faptul că o parte dintre magazine au intrat rapid în piață, ca urmare a restricțiilor severe impuse odată cu declanșarea stării de urgență pe teritoriul României.

”Faptul că ai ajuns foarte rapid în piață este un avantaj, dar pe termen lung trebuie să ai grijă să menții calitatea acelei platforme pentru a nu avea ulterior surprize. La un moment dat trebuie tras linie, evaluat acest aspect și remediat unde este cazul”, adaugă Cătălin Bordei.

Citeste si:
Innobyte estimează o cifră de afaceri de 1,75 milioane de euro în 2020
Cătălin Bordei, Innobyte:...

Cătălin Bordei consideră că piața de e-commerce va continua câteva tendințe începute în anii trecuți și care au în prim-plan utilizatorul și experiența acestuia, printre acestea se numără modelele de subscription sau platformele de tip marketplace.

”Vorbim despre o personalizare tot mai mare a magazinelor online și soluții de loializare pentru că nu este important doar să aduci clienți noi, ci să îi și menții fericiți”, adaugă Bordei.


Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea eCommerce »



Setari Cookie-uri