28 Octombrie 2021

retailArena 2021 | Cătălin Vlădescu, VTEX: De câștigat au avut cei care au fost prezenți și online și offline



Cătălin Vlădescu de la VTEX, platforma enterprise de comerț digital, spune că în acești ultimi doi ani, brandurile care au avut prezență de la început atât online, cât și offline, prin intermediul magazinelor fizice, au avut mai mult de câștigat.

„Cea mai vizibilă este migrarea către online a retailerilor care activau doar în offline și această migrare a fost forțată de restricțiile impuse în timpul pandemiei. Toți retailerii și-au dat seama că nu poți să depinzi de un singur canal de vânzare și că este necesar să diversifici și să deschizi un canal de vânzare online (...) De câștigat au avut însă cei care au fost prezenți atât online, cât și offline. În timpul restricțiilor a fost importantă prezența online, dar atunci când restricțiile au fost ridicate, când oamenii s-au întors în centrele comerciale și în magazinele fizice, a devenit din nou importantă prezența fizică, rezultatele fiind amplificate și de soluțiile omnichannel”, a declarat Cătălin Vlădescu, VP of B2B Sales Eastern Europe VTEX, în cadrul retailArena 2021, una dintre cele mai importante conferințe de business dedicate industriei de retail, FMCG și eCommerce.

retailArena 2021: A Game of The Future, powered by Retail.ro și Wall-street.ro, îl are ca Main Partner pe VTEX, iar Online Commerce Day Partner este FAN Courier. P3 Logistic Parks, Carrefour și Upswing sunt Gold Partners, DWF, eSolutions, Gun Media, Jysk, GLAMI, Iulius, Altex, eMAG Marketplace, SoftOne, Signify și Agroland sunt Silver Partners, iar Environ, Karcher, Simplify by KLG, BeeFast, MTH Digital, MerchantPro, Optimized, Colosseum și Nespresso sunt sponsori ai evenimentului.



Citeste si