5 Mai 2022

Răcariu, Glovo: La restaurant nu te aștepți să vezi reduceri în meniu, de ce ne-am aștepta să vedem asta în aplicația de delivery?



Comportamentul de cumpărare al românilor prin intermediul aplicațiilor de livrare a mâncării a fost influențat prea mult de componenta de reduceri în ultima vreme, consideră Victor Răcariu, regional general manager al business-ului de livrare a mâncării Glovo. El a vorbit și despre eventualitatea adopției criptomonedelor ca instrument de plată în e-commerce.

”În ultima vreme este un comportament cumva prea mult împins spre zona de reducere. Se pierde valoarea produsului. Dacă te duci la un restaurant nu te aștepți să vezi reduceri în meniu. Nu știu de ce ne așteptăm să vedem în aplicația de livrare a mâncării. Cred că o să mai continue o perioadă până când nu o să mai fie sustenabil de nicio parte să ofere aceste reduceri”, precizează Victor Răcariu în cadrul evenimentului European Digital Commerce, powered by VTEX.

El adaugă faptul că acest comportament este unul normal, tipic țărilor care sunt în proces de creștere pe zona de livrare a mâncării și că la un moment dat o să fie depășit acest moment, ajungându-se la plata unui preț normal pentru produsele comandate.

Răcariu precizează că la nivelul României sunt în jur de 20.000 de restaurante, iar jumătate dintre acestea sunt disponibile în aplicația Glovo, prezentă în peste 50 de orașe la nivel național. Aplicația de livrare a mâncării a avut parte de o creștere rapidă și datorită achiziției Food Panda, unul dintre principalii competitori din această piață.

Întrebat și despre deschiderea industriei în ceea ce privește adopția de criptomonede, Răcariu s-a arătat pesimist.

”Prea curând nu o văd să meargă, încă e un sistem de plată extrem de greoi, cu comisioane absurde. Tot ce ține de e-commerce are nevoie de plată și de confirmare instantă. Merge să cumperi o Tesla cu bitcoin, durează mai mult până să ți-o aprobe, dar să comanzi un burger și să stai 5 minute să plătești, 30 de euro comisioane, nu prea funcționează acum. Poate pe valori foarte mari, mașini, case, obiecte de artă, probabil că merge, dar să fie mainstream o să mai dureze ceva timp”, precizează Răcariu.



Citeste si