Este foarte important modul în care retailerii administrează livrările last-mile. Vedem că marketplace-urile fac asta foarte bine, înțelegând care este cel mai bun curier pentru fiecare comandă, precizează Daniel Nicolae, CEO și cofondator Innoship, startup-ul de tehnologie care a dezvoltat o platformă ce funcționează ca un agregator de opțiuni de livrare. El a vorbit în cadrul European Digital Commerce, Empowering Commerce Transformation, powered by VTEX, despre planurile de extindere ale business-ului, o nouă rundă de finanțare și o soluție de asigurare a livrărilor.

Innoship administrează 1,5 milioane de tranzacții pe lună, realizate de peste 130 de clienți, unii dintre ei livrând în mai multe țări. Pe scurt, Innoship a dezvoltat o platformă ce optimizează procesele de livrare, agregând peste 55 de curieri locali și internaționali și automatizând procesele de livrare.

Analizând datele generate de livrările din platformă, le pot spune retailerilor care sunt livrările potrivite pentru anumite zone în care trimit, oferindu-le de asemenea și mai multă flexibilitate în ceea ce privește alegerea companiei de curierat sau a platformelor e-commerce partenere, prin intermediul opțiunii Innoship Connect.

”La Innoship investim în două zone principale, una este destinată pieței locale și a serviciilor oferite clienților, în timp ce al doilea pilon de creștere este legat de extinderea internațională”, precizează Daniel Nicolae în cadrul evenimentului European Digital Commerce, powered by VTEX.

CEO-ul Innoship precizează că până la finalul anului plănuiesc să se extindă în Polonia și în Cehia, prin formarea unor echipe locale în zonele respective. De asemenea, explorează oportunități în Spania și în alte țări din Vestul Europei.

În ceea ce privește dezvoltările locale, una dintre soluțiile lansate recent de către Innoship reprezintă un produs de asigurare, denumit Innoship Delivery Protection, lansat în parteneriat cu brokerul de asigurări Marsh.

Concret, serviciul odată activat oferă protecție împotriva pierderii, furtului sau deteriorării coletelor în timpul transportului.

”Serviciul poate fi adăugat pentru toate livrările sau numai pentru livrările pe care le specifici. Prețul serviciului începe de la 0,5% din valoarea declarată și scade în funcție de valoarea asigurată a produsului livrat”, precizează reprezentanții Innoship.

Startup-ul Innoship, fondat în 2019 de Daniel Nicolae, Andrei Paul, Dan Ungureanu și Robert Tănase, a beneficiat de o investiție de tip Seed în vara anului 2020 în valoare de 550.000 de euro din partea fondului de investiții GapMinder VC. Conform reprezentanților companiei, Innoship se pregătește pentru a încheia în perioada următoare o nouă rundă de investiții. Puteți urmări integral informațiile oferite de Daniel Nicolae în cadrul evenimentului European Digital Commerce, Empowering Commerce Transformation, powered by VTEX, pe link-ul de mai jos.

Sursa foto: UDR Ovidiu

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Armand Iliescu
Armand s-a alăturat echipei Wall-street.ro în anul 2016, an în care a și finalizat cursurile Facultății de Jurnalism din cadrul Universității Hyperion . De-a lungul timpului a acoperit domenii precum FinTech, Finanțe-Bănci și Fiscalitate. A pus umărul timp de patru ani la consolidarea proiectului Future Banking , dedicat industriilor FinTech și digital banking, din poziția de Head of Growth. Tot în cadrul aceluiași proiect a dat startul emisiunii FinTech Friday,...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea eCommerce »


Setari Cookie-uri