Au mai rămas câteva ore până la eMAG Black Friday 2022, iar printre cele 1,5 milioane de oferte, eMAG dezvăluie noi produse speciale. În premieră anul acesta, eMAG introduce și surprize pe care clienții le pot descoperi „ascunse” printre oferte.

Câteva dintre produsele și experiențele ieșite din comun pe care le poți găsi pe eMAG de Black Friday 2022 sunt:

  • Pachet pentru finala World Cup 2022 din Qatar pentru 2 persoane
  • Bilete la Electric Castle 2023
  • Bilete la concert Coldplay la Barcelona
  • Peste 24.000 de nopți de cazare în România
  • Peste 2.500 de vouchere Tarom reduse cu 50%
  • Peste 10 kg de aur
  • Peste 58 tone de carne de porc de la producători români
  • Închirieri rulote, mașini, servicii taxi și car sharing
  • Servicii medicale
  • Ceasuri și bijuterii de lux
  • Programe MBA
  • Cursuri și experiențe inedite: zbor cu avionul, drift experience, drive experience, lasertag, squash, degustare de vinuri, parc aventura, escape room, pescuit sportiv, karting electric, cununie civilă pe Velier, tabără de cercetași, Moș Crăciun de închiriat și multe altele

De Black Friday, clienții pot descoperi „ascunse” între oferte și următoarele:

  • VIP Backstage Experience with Delia
  • „Vorbe” de la Andi Moisescu

Pe 11 noiembrie, clienții eMAG au la dispoziție 1,5 milioane de oferte cu o valoare cumulată a reducerilor ce depășește 360 de milioane de lei. Mai mult, 69% din oferta de Black Friday este la cel mai mic preț din 2022, anunță compania.

Pentru un Black Friday cât mai reușit, eMAG recomandă clienților:

  • Să completeze datele în contul de client eMAG
  • Să instaleze aplicația și să activeze notificările
  • Să adauge în lista de „favorite” produsele pe care le doresc
  • Să salveze cardul în cont, pentru plată rapidă, în siguranță
  • Să își activeze abonamentul Genius
  • Să salveze easybox-ul în contul de client
  • Să se aboneze la newsletter
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea eCommerce »


Setari Cookie-uri