Sameday Group are în acest moment peste 6.000 de puncte easybox în România, Bulgaria și Ungaria și a început să se concentreze și pe livrarea la alte tipuri de puncte fixe de tip PUDO(Pick up and drop off), precum magazine partenere sau alte locații. Mai multe detalii despre strategia curierului a oferit, la retailArena 2024, Iulia Mirea, Senior Vice President Strategy SAMEDAY Group.
„Am avut investiții de peste 60 de milioane de euro anul acesta. Jumătate s-a îndreptat către rețeaua de out of home, cealalte investiții au mers în tehnologie, în creșterea capacității de procesare în depozite, dar și în ceea ce privește livrările tradiționale”, precizează Iulia Mirea.
Sameday Group are peste 1.500 de curieri în București și peste 3.000 la nivel național.
„Avem peste 6.000 de puncte easybox în regiune, iar până la finalul anului fiscal plănuim să ajungem la 8.500 de puncte out of home. În România avem peste 4.500 de puncte și recent am lansat modalitatea de livrare PUDO, care vine în susținerea out of home, fiind o soluție flexibilă”, precizează reprezentanta Sameday Group.
Reprezentanta Sameday Group precizează că nu a observat diferențe în materie de obiceiuri de livrare între clienții români și cei din Ungaria și Bulgaria.
„Consumatorul e mult mai educat(...) Mult mai aplicat către soluții digitale. Observăm o scădere a plăților în numerar”, adaugă Iulia Mirea.
O investiție importantă în zona de software a Sameday, realizată în ultimii ani este aplicația Sameday App, de gestionare a coletelor primite și trimise. Aceasta a înregistrat 2 milioane de descărcări.
Evenimentul retailArena este realizat de Retail.ro și wall-street.ro, în parteneriat cu FAN Courier, Mastercard, Visa, Unicredit Bank, Smart ID, IT Globers, Gun Media, Fashion House Group, Invest HK, Altex, Carrefour, VIVO!, Sameday, Bringo România, Veranda Mall, Auchan România, Offerista Group, PAYTEN, Mavericks, Packeta, MAM Bricolaj, DSV, Full Out Media, TOMRA, ENROUSH, SQB Robotics și Holograma 3D.