EXCLUSIV Tudor Manea, despre eMAG Black Friday: când ajung primele comenzi comandate și care este atmosfera

EXCLUSIV Tudor Manea, despre eMAG Black Friday: când ajung primele comenzi comandate și care este atmosfera

Tudor Manea, CEO eMAG Group, a vorbit cu Wall-street.ro despre modul în care evoluează campania, la aproape 3 ore de la start. Retailerul online are vânzări de peste 520 de milioane de lei și până la finalul zilei trebuie să ajungă la 800 de milioane de lei pentru a-și atinge borna propusă. Detalii în materialul de mai jos.

„A pornit peste așteptări. Ca trafic pe site cred că am avut o creștere de 20-30% față de anul trecut. Am făcut 300 de milioane de lei în mai puțin de o oră. A început în forță. De acum încolo, totul se mută în zona de logistică”, precizează Tudor Manea pentru Wall-street.ro.

Sunt peste 356.000 de clienți care au comandat în acest moment, iar, în localitățile în care există easybox, 85% dintre comenzi vor ajunge la locker.

„De acum încolo, toată concentrarea este în logistică. În București, primele comenzi vor ajunge la easybox la ora 15:30, astăzi(...) Ne uităm ca pe anumite regiuni să nu depășim foarte mult(numărul comenzilor n.r.), ne uităm să mutăm capacitatea dintr-o regiune în alta. Devine un joc foarte complex. Emoția acum e doar una de logistică”, explică Tudor Manea.

Frigiderele sunt un produs care s-a vândut foarte bine. După aproape 3 ore de vânzări, Manea precizează că s-a făcut targetul pentru întreaga zi.

Un top al județelor cu cele mai mari valori înregistrate la nivel de client este condus de București, capitala fiind urmată de Constanța, Dolj, Bihor, Giurgiu, Ilfov, Timiș, Mureș, Iași și Tulcea.

Vizitele pe mobile la momentul publicării acestei știri sunt la 87,75%, cu un număr maxim de vizitatori simultani de 391.275.

Numărul de clienți Genius de Black Friday este la 24,35%, iar valoarea comenzilor Genius per client sunt la 1.569 de lei. Pentru această zi, eMAG a promis peste 1,5 milioane de oferte împreună cu sellerii din Marketplace. Compania estimează pentru anul acesta vânzări de aproximativ 800 de milioane de lei, cu 69 de milioane de lei mai mult față de anul trecut.

Gama retailerului online pentru această zi a inclus:

  • 3 milioane de produse cosmetice
  • 1,5 milioane de produse de îngrijire personală
  • 1 milion de produse fashion
  • 700.000 de produse pentru casă și bricolaj
  • peste 500.000 de electrocasnice mici
  • 300.000 de smartphone-uri și gadget-uri
  • peste 100.000 de electrocasnice mari
  • 100.000 de televizoare
  • 100.000 de laptopuri și echipamente IT

Personalizate pentru tine