16 ani de INTERACTIONS: clienți loiali și o echipă unită

16 ani de INTERACTIONS: clienți loiali și o echipă unită

Cuprins Articol:

Aventura INTERACTIONS, agenţie de comunicare interactivă & eCRM, începe în ianuarie 2009. Anul acesta împlinim 16 ani şi, în ciuda tuturor proiectelor și experienței acumulate, ne uităm spre viitor cu entuziasm și multe planuri mari.

16 ani de clienți loiali și o echipă unită

Cel mai vechi client al nostru? Telekom România, alături de care celebrăm 15 ani de colaborare. Cel mai nou client? TRANSAVIA, liderul industriei avicole din România, cu care am semnat un parteneriat anul trecut și pentru care suntem onorați să dezvoltăm întreaga comunicarea online a trei branduri: Transavia, Fragedo și Theodora Golf Club. În medie, clienții noștri sunt alături de noi de peste 8 ani, o valoare care continuă să crească: construim împreună, dezvoltând campanii care bifează sau chiar depășesc așteptările.

Cât despre echipă, avem o rețetă unică: un mix de colegi care sunt team INTERACTIONS de peste 10 ani, alături de entuziasmul celor mai noi. Per total, putem raporta o medie de 6.8 ani/coleg.

Portofoliul de proiecte

Ne bucurăm să putem vorbi și despre faptul că, de-a lungul acestor ani, ne-am îmbogățit portofoliul cu soluții dezvoltate in-house: PROMOTIFUL, platforma SaaS de automatizare cu ajutorul căreia puteți dezvolta uşor şi în doar 3 ore un website de promoţie, fără intervenţia unei echipe de programare; EVENTIFUL, soluția cloud de management participanți potrivită pentru evenimente, târguri, expoziții, care vă oferă posibilitatea de a crea o bază de date a participanților simplu și rapid; IMPACTFUL, programul de consumer dialogue în 365 de zile, un tool care ajută brandurile să comunice constant cu baza lor de date și, în același timp, o soluție de stocare a acesteia GDPR conformă și care să minimizeze impactul eliminării 3rd party cookies.

În ceea ce privește portofoliul de clienți, am reușit să păstrăm același mix echilibrat de 50% proiecte dezvoltate pentru piața locală, 50% proiecte externe.

Ce urmează?

Pentru anul 2025 punem accentul pe dezvoltarea de procese digitale creative B2C, content și strategy development, B2B lead nurturing și, desigur, dezvoltarea de campanii concept B2B și B2C. Continuăm să dezvoltăm soluții in-house și pregătim un nou tool marca INTERACTIONS, care să ofere clienților noștri (încă) un avantaj competitiv într-o piață mereu în schimbare. „Fiecare an aduce provocări, dar și oportunități de a învăța și a crește. Sunt mândră de această echipă incredibilă, de parteneriatele de lungă durată cu clienții noștri și de felul în care ne reinventăm constant. Avem 16 ani, dar energia noastră e de parcă abia am început.” Diana Angheluță, Deputy CEO INTERACTIONS

Despre INTERACTIONS

În portofoliul de clienți INTERACTIONS de-a lungul timpului s-au numărat branduri precum Telekom, Nestlé (Joe, KitKat, Maggi, Nescafe, Nesquik, Nescafe Dolce Gusto), Audi, Seat, Hochland, LG Electronics, Mega Image, Macromex (Edenia), Martini, CEC Bank, Groupama, Mobexpert, Metropolitan Life, Pluxee, Salterra, Porsche Finance Group, Elefant.ro, Oracle, Niran, K Group, Queisser Pharma, Nordic Group, Transavia (Fragedo) sau Profi.

Agenția are în portofoliu peste 50 de premii creative și nominalizări.

Motto-ul INTERACTIONS: "Ne ținem cuvântul dat, întotdeauna!"

Personalizate pentru tine