Freshful by eMAG: Românii scot, în medie, 1.000 de lei din buzunar pentru cumpărături

Sursǎ foto: Shutterstock

Freshful by eMAG: Românii scot, în medie, 1.000 de lei din buzunar pentru cumpărături

Cuprins Articol:

Valoarea medie a coșului de Paște ajunge în acest an la 1.000 de lei, cu o cerere crescută pentru produse tradiționale, cum ar fi carnea de miel și cozonacii, dar și pentru ingrediente gourmet și preparate internaționale care îmbogățesc mesele de sărbătoare. În ultimii ani, fructele exotice au devenit o prezență obișnuită în coșul de cumpărături de Paște, alături de preparatele tradiționale.

Carnea de miel rămâne ingredientul principal în jurul căruia românul construiește masa de Sărbătoare. Anul acesta, hipermarketul 100% online anticipează o creștere de 30% a vânzărilor în această categorie, diversificând oferta cu carne de miel proaspătă cu sfert anterior și posterior, cotlete de miel, frigărui și carne pentru gulaș.

Cea mai accesată rețetă de Paște din secțiunea Rețete a aplicației Freshful este ciorba de miel, urmată de tocănița de miel. Pentru cei care vor să se bucure direct de preparatele tradiționale, oferta de ready meals include cinci tipuri de drob, din diferite tipuri de carne.

Ouăle rămân alt element central al mesei de Paște, iar în oferta Freshful se regăsește o selecție de peste 20 de tipuri de ouă de găină, potrivite pentru orice tip de consumator: de la ouă convenționale până la opțiuni îmbogățite cu Omega 3, seleniu sau vitamina D, dar și ouă ecologice, provenite de la furnizori mari sau de la producători locali.

Iar pentru consumatorul care caută soluții de eficientizare a timpului, Freshful pune la dispoziție ouă fierte și vopsite, în caserolă de 10 bucăți, un produs care revine an de an în ofertă, fiind căutat datorită calității constante.

Produsele gourmet și exotice încep să câștige teren: Babka, vânzări cu 40% mai mari decât cozonacul tradițional

Produsele gourmet și exotice au început să câștige teren, în special în rândul celor care urmează diete speciale, raportul fiind influențat și de categoria de produs. Astfel că la categoria cozonac, preparatul Babka, de origine evreiască, are vânzări cu 40% mai mari decât ale cozonacului tradițional.

Oferta Freshful a fost extinsă semnificativ, cu 30% mai multe parteneriate cu producatori locali, care asigură 16 sortimente de cozonac, majoritatea artizanali. De la cozonacul clasic până la cel cu umplutură de praline, zmeură sau cremă de vanilie și până la cozonacii vegani, interesul pentru diversitate a crescut.

Categoria este completată cu desertul de origine italiană, panettone artizanal, în varianta clasică sau cu umplutură de fistic. Prețurile încep de la 69.99, cu o medie care se așază la 120 lei. Aici se adaugă și pasca, preparatul tradițional care are parte de interpretări contemporane, deja populare printre clienți.

Oferta de Paște conține șase sortimente de pască, de la varianta tradițională până la pasca fără aluat, cea cu ciocolată sau pasca poloneză. Prețurile încep de la 38 de lei, cu o valoare medie de 85 lei.

În ultimii ani, fructele exotice au devenit o prezență obișnuită în coșul de cumpărături de Paște, alături de preparatele tradiționale. Ananasul este deja un produs nelipsit, inclus și în promoția din acest an, iar mango este noutatea preferată a sezonului, aflat acum în topul comenzilor. Ponderea cea mai mare rămâne la fructele tradiționale, cu căpșunele care ocupă primul loc în preferințe în această perioadă.

Garanție SGR dublă la primii 3 saci predați la Freshful by eMAG

Hypermarketul online oferă garanție SGR de 1 leu pentru primii 3 saci pe care îi predai. Freshful by eMAG îți oferă banii în contul pe care-l ai deschis la retailerul online.

Ambalajele cu garanție trebuie puse în sacii special oferiți de Freshful, golite, neturtite și cu eticheta intactă.

Personalizate pentru tine