Tranzacțiile procesate de către PayU arată că valoarea totală a volumelor tranzacționate a fost de 720 mil. de lei, cu 9% mai mult față de anul precedent. Plățile în rate au reprezentat aproximativ 35% din volumul total procesat, respectiv 252 de milioane de lei, marcând o creștere de 18% față de Black Friday 2024.
Plata în rate le-a permis consumatorilor să cumpere mai mult, având în vedere că valoarea medie a tranzacției prin astfel de instrumente, care s-a ridicat la 945 de lei, este mai mare decât valoarea medie a tranzacției clasice, care s-a ridicat la 546 de lei.
Peste 1,31 milioane de tranzacții în total: care a fost cea mai mare tranzacție
În ziua de 7 noiembrie 2025, la comercianții parteneri PayU care au desfășurat campania de Black Friday, s-au înregistrat peste 1,31 milioane de tranzacții, cu o valoare totală de circa 720 mil. lei. În plus, față de ediția precedentă, numărul tranzacțiilor realizate cu cardul salvat a reprezentat peste 64% din plăți, în creștere cu 17%.
Astfel, din datele PayU GPO, valoarea totală a volumelor tranzacționate a crescut cu 9% față de anul trecut, iar cea mai mare sumă raportată în perioada de referință s-a ridicat la peste 85.000 de lei, la ora 14:30, pentru produse din categoria eTail.
În plus, potrivit companiei, în minutul de aur al Black Friday 2024 au fost înregistrate peste 11.000 de tranzacții, categoriile dominante fiind cosmetice, FMCG (produse de băcănie, alimente neperisabile), produse pentru copii, IT&C și home & deco.
eMAG Black Friday 2025: vânzări de peste 986 milioane de lei
eMAG, unul dintre partenerii PayU GPO România, a înregistrat vânzări de 986 de milioane de lei, în creștere cu 10% față de anul trecut.
Mai bine de o treime dintre vânzări au fost achitate în rate cu dobândă zero, prin opțiunile disponibile în contul MyWallet sau prin cardurile de credit ale băncilor partenere. Județele Dolj și Ilfov s-au menținut pe parcursul întregii zile în fruntea clasamentului după valoarea medie a comenzilor per client. Tabloul la final este completat de Constanța, Timiș și Brașov.
Categoriile care au înregistrat unele dintre cele mai mari creșteri din punctul de vedere al valorii comenzilor plasate au fost: produsele de gaming (creștere de 98%), suplimentele și vitamine (creștere de 63%), cafeaua și ceaiul (creștere de 50%), produse de igienă (creștere de 30%), articole de încălțăminte (creștere de 28%), cosmetice și produse de îngrijire personală (creștere de 24%), produse pentru copii (creștere de 21%) și electrocasnice mici (creștere de 18%).