Aproape o treime dintre produsele comandate de clienți au fost din oferta celor peste 15.000 de comercianți parteneri care au participat la Black Friday eMAG 2025, cel mai mare număr de selleri de până acum.
Rezultatele confirmă tendințele observate în studiile realizate în ultima perioadă, care au arătat că, în actualul context economic, tot mai mulți români și-au planificat din timp listele de cumpărături pentru a profita de reducerile de Black Friday.
Oamenii au folosit listele de produse pregătite din timp, au descoperit produse noi de care aveau nevoie la cele mai bune prețuri din an și au cumpărat pentru că aveau bugetele pregătite, dar și pentru că au avut la dispoziție cele mai multe soluții de finanțare cu rate zero de până acum. Evenimentul a atras și un număr record de selleri din eMAG Marketplace care s-au înscris în campanie.
Tudor Manea, CEO eMAG

Black Friday la eMAG 2025, în cifre
- Mai bine de o treime dintre vânzări au fost achitate în rate cu dobândă zero, prin opțiunile disponibile în contul MyWallet sau prin cardurile de credit ale băncilor partenere.
- Clienții Genius au fost, și anul acesta, cei mai activi cumpărători. Una din trei vizite pe eMAG de Black Friday a fost realizată de un utilizator Genius, iar numărul comenzilor plasate de aceștia a fost de aproape 38% din total. Ei au pus în coș cu 24% mai multe produse/comandă și au cheltuit, în medie cu 7% mai mult în comparație cu un client care nu are un abonament activ, în timp ce 58% dintre comenzile lor au fost plasate cu livrare la easybox.
- Produse speciale: Clienții au cumpărat peste 8.500 de bilete la festivaluri și experiențe, aproape 6,2 kilograme de aur, peste 49 de tone de carne de porc, peste 17.000 de servicii și abonamente de sănătate și peste 5.400 de pachete turistice și vouchere de bilete de avion.
- Au fost plasate 27 de comenzi pentru automobile, iar reducerea medie pentru această categorie a fost de 22,3%, iar cele mai multe comenzi au vizat modele Ford, alături de un BMW i4 eDrive35 Gran Coupe și trei automobile Volvo.
- Județele Dolj și Ilfov s-au menținut pe parcursul întregii zile în fruntea clasamentului după valoarea medie a comenzilor per client. Tabloul la final este completat de Constanța, Timiș și Brașov.
Categoriile care au înregistrat unele dintre cele mai mari creșteri din punctul de vedere al valorii comenzilor plasate au fost:
- produsele de gaming (creștere de 98%)
- suplimentele și vitamine (creștere de 63%)
- cafeaua și ceaiul (creștere de 50%)
- produse de igienă (creștere de 30%)
- articole de încălțăminte (creștere de 28%)
- cosmetice și produse de îngrijire personală (creștere de 24%)
- produse pentru copii (creștere de 21%)
- electrocasnice mici (creștere de 18%).
Top categorii de produse comandate
- Produse cosmetice, suplimente și înfrumusețare - 820.000
- Băuturi, băcănie, petshop și curățenie - 776.000
- Jucării și articole pentru copii - 402.000
- Laptopuri, IT, birotică, papetărie și cărți - 142.000
- TV audio-video și gaming - 105.000
- Telefoane, tablete, wearables și caști - 178.000
- Electrocasnice mici - 181.000
- Electrocasnice mari - 97.000
- Articole fashion și sport - 122.000
- Articole de mobilă și casă - 189.000