UPDATE 8 noiembrie, 15:16 - Cea de-a 15-a ediție de Black Friday la eMAG a depășit estimările, generând comenzi de peste 986 de milioane de lei, cu 10% peste anul trecut. În ziua cu cele mai multe reduceri din an, peste 702.000 de clienți au comandat 3,5 milioane de produse din toate categoriile. Mai multe detalii AICI.
UPDATE 22:00 eMAG Black Friday 2025: Retailerul a depășit borna de 940 milioane de lei, valoare totală a comenzilor. Aceasta era valoarea pe care, înainte de eveniment, au stabilit-o ca fiind obiectivul campaniei.

eMAG black Friday 2025 21:15 - Vânzări de 924,1 milioane de lei înregistrate până la ora 21:15. Din categoria produselor speciale, au fost vândute 5,5 kilograme de aur și 47,1 tone de carne de porc.
UPDATE 19:10 Vânzări de peste 873,5 milioane de lei
Vânzările au ajuns la peste 873 de milioane de lei, fiind vândute peste 3 milioane de produse. Plata cu cardul este la aproximativ 79%, în timp ce plata în rate a ajuns la 33,4%. eMAG și-a propus să vândă astăzi de 940 de milioane de lei.

UPDATE 16:15 eMAG mai are nevoie de 134 de milioane de lei pentru a-și atinge obiectivul
eMAG preciza înainte de startul campaniei de Black Friday din 2025 că țintește vânzări de 940 de milioane de lei. La ora 16:15, vânzările eMAG se ridică la puțin peste 806 milioane de lei, fiind vândute 2,79 milioane de produse

UPDATE 14:20: Care este cea mai scumpă achiziție de eMAG Black Friday 2025 și cum arată vânzările
Cea mai scumpă achiziție făcută pe eMAG de Black Friday este automobilul Volvo XC90, la 71.730 euro cu discount de 23%, de la un preț de listă 93.000 euro.
Comanda cu numărul cel mai mare de produse: 80 produse diferite din 8 de categorii diferite precum îngrijirea și curățenia casei, fashion, produse pentru gătit, îngrjire personală și electrocasnice mici, în valoare de 2200 de lei.
La ora acestui update, vânzările depășeau 747,8 milioane de lei, fiind vândute 2,5 milioane de produse.

Update 12:20 Plata cu cardul câștigă detașat până în acest moment. Plata în rate, la aproape 30%
eMAG a înregistrat până la ora 12:20 vânzări de peste 672,5 milioane de lei, fiind achiziționate peste 2,3 milioane de produse. Din totalul comenzilor, 78,96% au fost achitate cu cardul, iar 29,25% au fost comenzi pentru care românii au apelat la plata în rate.

UPDATE 11:50 de la PayU România:
Până la ora 11:50, PayU GPO România raportează din Media Center următoarele statistici:
- Total volume procesate cu succes: 429 mil. RON
- Total tranzacții: circa 735.000, din care 71% plată cu un click
- Top 3 cele mai mari tranzacții: 49.788 RON, ora 9:49, 45.951 RON, ora 8:47, 42.677 RON, ora 9:27
- Coșul mediu de cumpărături: 585 RON de 3 ori mai mare decât într-o zi obișnuită
- Coșul mediu de cumpărături în rate: 955 RON, dublu față de o zi normală
Top categorii de produse achiziționate: Cosmetice, FMCG (produse de băcănie, alimente neperisabile), produse pentru copii, IT&C
UPDATE 10:50: eMAG a vândut peste 2 milioane de produse, în valoare de peste 587 milioane de lei. Au fost vândute și 3,2 kilograme de aur, dar și peste 27 de tone de carne de porc.

UPDATE 10:10 eMAG a vândut produse în valoare de peste 536 milioane de lei după două ore de la startul campaniei. Au fost vândute peste 1,8 milioane de produse.

Ce s-a întâmplat cu Roata Norocului de la eMAG Black Friday 2025
UPDATE 09:30: Detalii despre „Roata Norocului” de la eMAG Black Friday 2025. Mai mulți utilizatori au transmis Wall-street.ro că nu au avut posibilitatea de a participa la această campanie derulată în cadrul Black Friday 2025, după plasarea comenzilor.
eMAG a oferit Wall-street.ro un punct de vedere legat de acest subiect, il transmitem integral:
„În contextul unui interes mult peste așteptări la start, Roata Norocului nu a fost activă la start. Clienții care au plasat comenzi de peste 150 de lei vor primi o notificare pentru a învârti roata, care acum este activă.”, precizează eMAG pentru Wall-street.ro.
Ce spunea eMAG înainte de startul campaniei despre „Roata Norocului”:
Pentru prima data în Black Friday, eMAG pune la bătaie și premii în valoare totală de peste 2 milioane lei pe care clienții care plasează comenzi de cel puțin 150 de lei le pot câștiga învârtind în aplicație „Roata Norocului” după plasarea comenzii.
UPDATE ora 9:00 de la PayU GPO România
PayU GPO România prezintă în direct din Media Center-ul dedicat Black Friday informațiile cheie despre statistici și trenduri de consum în cea mai importantă zi din an pentru e-commerce-ul românesc.
Breaking News ora 9:00
Până la ora 9:00, PayU GPO România raportează din Media Center următoarele statistici:
• Total volume procesate cu succes: 168 mil. RON
• Total tranzacții: circa 245.000, din care 68% plată cu un click
• Top 3 cele mai mari tranzacții: 45.951 RON, ora 8:47, 35.444 RON, ora 8:43 și 34.570 RON, 8:46
• Coșul mediu de cumpărături: 690 RON de peste 3 ori mai mare decât într-o zi obișnuită
• Coșul mediu de cumpărături în rate vs. o zi obișnuită: aprox. 1178 RON, de două ori mai mare decât într-o zi obișnuită
• Top categorii de produse achiziționate: Cosmetice, FMCG (produse de băcănie, alimente neperisabile), produse pentru copii, IT&C
UPDATE 09:00 Vânzări de peste 336,7 milioane de lei înregistrate de eMAG la aproape o oră de la startul campaniei de Black Friday din 2025. Un top 10 județe cu cele mai mari valori înregistrate la nivel de client poziționează Dolj pe primul loc, urmat de Ilfov, Giurgiu și Constanța.

UPDATE 8:37 - După 30 de minute de la startul ediției de Black Friday, eMAG a vândut de 200,6 milioane de lei, conform cifrelor analizate de Wall-street.ro. Au fost 662.521 de produse vândute către un număr de 168.792 de clienți.

UPDATE 8:07: eMAG Black Friday 2025 a început!
UPDATE 07:55 Ironii la adresa retailerului în postarea „e mult, e la greu…”

Internauții se întrec în ironii la adresa eMAG la ultima postare a retailerului, ca urmare a lansării târzii a eMAG Black Friday. Unul dintre cele mai apreciate comentarii este al unui utilizator care întreabă: „Ați cumpărat serverele de pe Temu”?
UPDATE 7:39: eMAG nu a dat încă startul campaniei de Black Friday. Retailerul a depășit orele de start înregistrate în edițiile anterioare. Orele la care a început campania în anii trecuți sunt:
- Black Friday 2024 a început la 7:14
- Black Friday 2023 a început la 7:15
- Black Friday 2022 a început la 7:20
- Black Friday 2021 a început la 7:25
- Black Friday 2020 a început la 7:36
- Black Friday 2019 a început la 7:25
UPDATE 7:15 Platformele eMAG și-au revenit, atât varianta web, cât și cea mobile.

UPDATE 07:00 Site-ul eMAG pare că a picat, așa cum se poate vedea în imaginea de mai jos. Nici aplicația nu funcționează cum ar trebui.


Știre inițială
eMAG organizează pe 7 noiembrie a 15-a ediție a Black Friday, ziua în care promite cele mai multe reduceri din an. Clienții vor avea parte de peste 2,2 milioane de oferte speciale din oferta eMAG și a sellerilor din Marketplace, dintre care cel puținb 1,5 milioane la cel mai bun preț din an. Comenzile de Black Friday vor fi livrate până pe 22 noiembrie.
Ce produse vor fi la reducere de eMAG Black Friday 2025?
Ca și în cazul edițiilor anterioare, eMAG aduce reduceri la mai multe categorii de produse, dar și pentru o serie de produse speciale.
Pe 7 noiembrie, de Black Friday, clienții eMAG au la dispoziție o gamă și mai mare de produse:
- 100.000 de televizoare
- 600.000 de electrocasnice mici
- 1.500.000 de articole de îmbrăcăminte
- 3.500.000 de produse cosmetice
- 400.000 de smartphone-uri și gadget-uri
- 150.000 de laptop-uri și echipamente IT
- 120.000 de frigidere și mașini de spălat
- 1.000.000 de produse pentru casă și bricolaj
Produse speciale
- Abonamente la energie electrică cu cel mai mic preț din piață la 1leu/KW și 100 de lei reducere pentru prima jumătate de an
- Peste 40.000 de bilete la Untold, Electric Castle, Summer Well sau Beach, Please! începând de la 10 lei și ajungând la reduceri de până la 90%
- În premieră, pentru pasionații de fotbal, mii de articole oficiale ale cluburilor din Liga 1
- Peste 5.000 de abonamente la platforme de streaming românești
- 25.000 de abonamente și servicii medicale la cel mai mic preț din an
- 45% reducere pentru peste 7.000 de vouchere de bilete de avion
- Până la 80% reducere la peste 44.000 de nopți de cazare în România și destinații externe
- 21 de kilograme de aur
- 126 de mașini (dintre care 42 hibrid, 37 pe benzină, 26 electrice, 21 diesel)
- Peste 100 de tone de carne de porc și mezeluri
În plus, pentru prima data în Black Friday, eMAG pune la bătaie și premii în valoare totală de peste 2 milioane lei pe care clienții care plasează comenzi de cel puțin 150 de lei le pot câștiga învârtind în aplicație „Roata Norocului” după plasarea comenzii. Totodată, dacă parcurg pașii din Ghidul de Black Friday, clienții se pot înscrie și la tombola specială, unde pot câștiga peste 140 de premii, printre care noul iPhone 17 Pro MAX sau greutatea lor în Pizza Romana de la Luca.