Black Friday la eMAG va veni în 2022 cu oferte la peste un milion și jumătate de produse, dar și cu o promoție la abonamentul Genius. Care sunt primele informații despre produsele eMAG ce vor fi la reducere de Black Friday?

În 2022, eMAG a stabilit ca Black Friday să fie pe 11 noiembrie. Va fi cel mai mare Black Friday pe care l-a organizat compania de când a adus evenimentul în România, în urmă cu 12 ani. Într-un moment în care românii caută reduceri mai mult ca oricând, eMAG vine cu 1,5 milioane de oferte pe care le pune la dispoziția clienților, alături de partenerii din marketplace, la capătul unui efort de peste 10 luni. Valoarea reducerilor pe care eMAG le-a pregătit în ziua cu cele mai multe reduceri din an se ridică la peste 360 de milioane de lei la cel mai mic preț din ultimele 30 de zile.

Va crește eMAG prețul livrării de Black Friday 2022?

Anul acesta de Black Friday, eMAG va livra din centrul logistic de la Joița, o investiție de peste 43 de milioane de euro în roboți și tehnologie de ultimă generație la nivel mondial. Astfel, eMAG menține neschimbat prețul livrării, în ciuda creșterii prețurilor la energie și carburant.

Oferta ține cont de nevoile din această perioadă ale oamenilor care, potrivit unui studiu Kantar, vor căuta anul acesta de Black Friday produse electrocasnice mici (39,1%)​, televizoare (33,5%), telefoane mobile (22,6%), haine (22,4%​) și frigidere (20,7%​). Potrivit aceluiași studiu, bugetul pe care îl planifică pentru cumpărăturile de anul acesta de Black Friday este cel mai mare de până acum, în medie 2.500 lei - adică cu 13% mai mult decât în 2021.

Pentru ediția din acest an a Black Friday, eMAG estimează vânzări de 639 de milioane de lei, în creștere cu 30 de milioane de lei față de anul trecut.

Când va livra eMAG comenzile de Black Friday 2022

Pentru ziua cu cele mai multe reduceri din an, în care traficul în site depășește 12 milioane de vizite, eMAG a investit peste 4,3 milioane de euro în servere și servicii de tip cloud, precum și în chatbot-ul virtual Dana, care vine în completarea echipei de relații cu clienții.

De asemenea, cu ajutorul infrastructurii easybox dezvoltate de Sameday care a ajuns la peste 3.600 de unități, și a firmelor de curierat, eMAG poate să asigure livrarea tuturor comenzilor până pe 25 noiembrie. În București, eMAG estimează că aproape 40.000 de colete vor ajunge la easybox în seara de Black Friday, chiar pe 11 noiembrie.

eMAG Genius cu zero lei pentru un an, la Black Friday

În ziua de Black Friday, pentru a le da clienților posibilitatea de a se bucura de oferte fără grija costului de transport, eMAG oferă patru vouchere în valoare de 25 de lei în cele patru aplicații de ecommerce, eMAG, Tazz, Fashion Days și Freshful celor care cumpără un abonament Genius între 7 și 13 noiembrie. Astfel costul abonamentului pe un an de zile este zero.

De asemenea clienții au la dispoziție soluții de plată flexibile și pot achita în patru rate prin contul eMAG/My Wallet la ​produsele pe care le achiziționează în ziua de Black Friday pentru un milion de clienți, dar și soluții de finanțare cu până la 40 de rate fără dobândă prin cardurile bancare.

Ce produse vor fi la reducere la eMAG de Black Friday

De Black Friday, pe 11 noiembrie, clienții eMAG vor avea oferte la o gamă variată de produse, printre care:

· 160.000 de electrocasnice mici

· 60.000 de televizoare

· 205.000 de smartphone-uri și gadget-uri

· 40.000 de laptopuri

· 60.000 de frigidere și mașini de spălat

· 350.000 de produse fashion

· 1,5 milioane de scutece

· 150.000 de jocuri și jucării

· 300.000 de produse pentru casă și grădină

· 60 de tone de cafea

· 120.000 de sticle cu băuturi alcoolice

Produse speciale

· Peste 24.000 de nopți de cazare în România

· Mașini, velier și motocicletă în valoare de peste 7,5 milioane de euro

· Peste 10 kg de aur

· Peste 58 de tone de carne de porc

· Servicii medicale- abonamente, screening și analize

· 2.500 de vouchere cu reducere de 50% la bilete de avion

· Ceasuri și bijuterii de lux

Sursa foto: wall-street.ro

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea eCommerce »


Setari Cookie-uri