Zara, cel mai cunoscut brand al conglomeratului Inditex, lansează o nouă funcție numită „mod de călătorie” în aplicația sa mobilă. Cu ajutorul acestui mod de călătorie, utilizatorii pot găsi în aplicație recomandări de atracții turistice locale precum muzee, restaurante și hoteluri.
Această funcție este disponibilă acum doar în Italia, Marea Britanie și Japonia. Mai exact, în două orașe pentru fiecare piață: Londra și Manchester, Tokyo și Kyoto, respectiv Milano și Roma. Pe lângă explorarea recomandărilor turistice, utilizatorii pot împărtăși amintiri de călătorie, pot localiza magazinele Zara din apropiere și își pot ridica comenzile online din orice magazin Zara pe care-l vizitează.
Comenzile plasate folosind modul de călătorie vor apărea în secțiunea de cumpărături a aplicației. Noua opțiune funcționează chiar și fără conexiune la internet, asigurând acces constant în timpul călătoriilor, potrivit Fashion Network.
Cum arată business-ul Zara la nivel global
La sfârșitul anului 2024, Zara opera 1.759 de magazine în întreaga lume. Conform celui mai recent raport financiar, Zara - a cărei performanță este raportată alături de marca de articole pentru casă și decorațiuni Zara Home - a înregistrat o creștere de 6,6% a vânzărilor în cursul anului fiscal 2024, ajungând la venituri de 27,7 miliarde de euro. Zara face parte din portofoliul de mărci Inditex, care include și Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Pull&Bear, Oysho, Zara Home și Lefties.
Zara își dublează spațiul dintr-un mall din București
Luna trecută, reprezentanții Sun Plaza au anunțat că vor să renoveze mall-ul și să dubleze suprafața pentru magazinul Zara.
„Vor fi 11.000 de metri pătrați care vor fi închiriați către jucători mari din Fashion care vor să intre în Sun Plaza(...) Anul viitor în toamnă se va deschide această nouă zonă”, a menționat Geanina Ungureanu, Head of Retail România CPI Property Group, în cadrul evenimentului retailArena 2025, organizat de wall-street.ro.