Campanie de marketing: Miros de bere tropicală în cinematografele românești

Sursa foto: New Age Media

Campanie de marketing: Miros de bere tropicală în cinematografele românești

New Age Media a implementat în premieră o activare de ”aroma marketing”, desfășurată în cinematografele din Cinema City din București. Activarea face parte dintr-o campanie mai amplă pentru Ciuc Radler Mix Tropical, desfășurată în mai multe orașe din țară.

Astfel, timp de opt săptămâni, spotul Ciuc® Radler Mix Tropical a rulat în 12 multiplexuri Cinema City, iar pentru a întări mesajul brandului – „O vacanță exotică… oriunde te poartă momentul!” – cinefilii au avut parte de o surpriză: aroma noului Ciuc® Radler Mix Tropical a fost dispersată în sala de cinema chiar în timpul difuzării spotului publicitar.

”În acest fel, senzația de vacanță si atmosfera tropicală au fost amplificate, iar publicul s-a bucurat de o interactiune unică cu produsul”, spun reprezentanții New Age Media,regia de media a rețelei de cinematografe Cinema City.

Campania s-a derulat în cinematografele Cinema City din București, Iași, Timișoara, Cluj, Constanța, și Brașov, înaintea celor mai așteptate blockbustere ale sezonului. 

“De 18 ani, de când activăm pe piață, vorbim cu partenerii noștri despre avantajele reclamei în cinema, însă, dincolo de argumentele raționale – public captiv, timp de atenție, demografic dezirabil – rămâne cel emoțional: este ceva magic să poți evada două ore într-o poveste pe care o împarți cu alți oameni. Am putea spune că e o scurtă vacanță pentru care nu e nevoie să călătorești, ci doar să faci o vizită la cel mai apropiat cinematograf. Este o imensă bucurie să vedem, din briefurile primite, că partenerii noștri înțeleg din ce în ce mai bine potențialul cinema-ului ca mediu de comunicare.”, a declarat Raluca Demetriade, Directorul de Vânzări al New Age Media.

“Colaborarea cu Cinema City ne-a oferit ocazia de a transforma campania Ciuc® Radler Mix Tropical într-o experiență senzorială memorabilă. Ne-am dorit ca publicul să simtă atmosfera de vacanță chiar în sala de cinema, iar acest proiect a reușit să transmită exact această energie”, a declarat Ruxandra Dobre, Marketing Manager HEINEKEN. 

Campaniile derulate în cinematografe se împart în două mari categorii: on-screen și off-screen. Primele sunt spoturile proiectate pe ecran înainte de filme, iar cele off-screen includ activări în foaier, samplinguri, expuneri de displayuri, spoturi pe plasmele din cinema sau chiar proiecte prin care anumite săli sunt ”transformate” tematic în funcție de cerințele brandului. 

Citiți mai mult despre Cum funcționează publicitatea în cinema

Personalizate pentru tine