Ce oferte de Black Friday aduc brandurile clienților
Brandurile de articole vestimentare îi așteaptă pe clienți să își descopere stilul și să își reîmprospăteze garderoba cu articolele preferate.
• Magazinele H&M și C&A își răsplătesc membrii fideli cu reduceri de până la 20% la o achiziție minimă;
• Humanic oferă 20% reducere la toate articolele, iar Tezyo îi întâmpină pe cumpărători articolele de încălțăminte și marochinărie la jumătate de preț;
• Black Friday la Nissa vine cu discounturi de până la 80% la o selecție amplă de piese din colecțiile actuale și anterioare: rochii emblematice, paltoane elegante, costume impecabile și accesorii rafinate;
• Yokko și Murmur îi așteaptă pe cumpărători cu produse reduse cu până la 50%;
• Chic Chic aduce reduceri de până la 60% la o selectie de articole fashion disponibile în magazine, timp de 3 săptămâni.
Vizitatorii își pot completa stilul cu articolele preferate de îngrijire personală, pe care le pot găsi în perioada campaniei de Black Friday la oferte substanțiale.
• PUPA Milano aduce 20% reducere la noile produse, 50% la o selecție și 30% la restul produselor pentru toți clienții;
• Notino oferă 20% discount la parfumuri, la achiziții de peste 50 RON;
• În plus, la MAC vor fi reduceri de până la 50% la achiziția a minimum 3 produse dintr-o listă selectată, iar Sephora oferă -25% la articolele din brandul Sephora Collection.
Pentru cei care sunt în căutare de genți, la magazinele Furla și Coccinelle din Promenada Mall cumpărătorii se vor putea bucura de prețuri cu până la 60% mai mici la cele mai dorite genți și accesorii.
Mai mult, magazinele de ochelari – Lensa, Optiblu, Lunet - îi așteaptă pe cei care vor să profite de perioada de Black Friday cu prețuri mai mici cu până la 90%, iar magazinele sportive Intersport și Helly Hansen oferă până la 50% reducere la o selecție de articole.
Totodată, de Black Friday în aplicația SPOT, utilizatorii pot câștiga în perioada 10 – 30 noiembrie un card cadou în valoare de 50 lei (în limita stocului disponibil), în urma scanării bonurilor de minimum 1000 RON cumulate pe maximum 3 bonuri fiscale. În plus, aceștia vor fi înscriși automat în tragerea la sorți pentru câștigarea unui iPhone 16 Pro.
Când se desfășoară campania?
Campania de Black Friday „Black is back” se desfășoară în perioada 3-30 noiembrie 2025, iar vizitatorii se pot bucura de promoții și reduceri de până la 90% ale magazinelor partenere conform perioadei și condițiilor fiecărui magazin.
Cu un mix de branduri de renume internațional și o gamă variată de restaurante și servicii, Promenada pune la dispoziția clienților o experiență completă de shopping. Promenada Mall este situat pe Calea Floreasca nr 244-246, Sector 1 București.
Promenada găzduiește peste 150 de magazine, printre care se numără branduri premium precum Coccinelle, Furla, Rituals, LIU JO, GUESS, Musette, Kultho, Bijuteria Teilor, grupuri de renume ca Inditex, cu brandurile Massimo Dutti, Oysho, ZARA, ZARA HOME, Bershka și Stradivarius, Peek & Cloppenburg, Lunet, Murmur și Dualitae în exclusivitate în România, Chic Chic Urban Fashion, Merer, Men’s Cave, Intimissimi, magazine pentru copii, de sport, frumusețe și timp liber. Ofertei de magazine i se adaugă o gamă largă de servicii precum SKKIN-Korean Facial Express, Asian Vitality SPA, The BAR Salon, Salon Yvonne, Floria, Needle Atelier de retuș, ECO CLEAN, Diamond Car Wash, agenția de turism DERTOUR, Flanco și o varietate de servicii bancare. Clienții au la dispoziție și Clubul de Health & Fitness World Class.