1 / 5

Nadia Homoc, director comercial Urgent Cargus

2014 a fost pentru noi un an interesant, incheiat cu succes. Am finalizat anul cu o cifra de afaceri cu 30% mai mare fata de cea din 2013. Actionam sub o noua entitate: Urgent Cargus, in urma fuziunii dintre companiile Cargus si Urgent Curier, am investit in facilitati logistice noi si continuam sa lansam servicii si produse inovative pentru piata de curierat din Romania, asa cum este serviciul de plata prin card la curier, realizat in parteneriat cu Mastercard.

Din punct de vedere al volumelor transportate, cresterea a fost de 38% fata de 2013. Am avut parte de o accentuare a cresterii pe zona de comert online, aceasta contribuind cu un procent din ce in ce mai mare atat la cifra de afaceri cat si la volumele transportate. Un exemplu foarte bun a fost momentul Black Friday care, in 2014 s-a transformat intr-o adevarata perioada a reducerilor pentru mai bine de 30 zile, in noiembrie-decembrie.

Estimari 2015

Pentru 2015 preconizam o crestere cu 24% a cifrei de afaceri, comparativ cu 2014, iar pentru volumele transportate aproximam o crestere de 27% fata de acelasi an, 2014. Ne asteptam la continuarea cresterii zonei de comert online, dar si la o consolidare in zona de clienti corporate.

Urgent Cargus este una dintre cele mai mari companii de pe piata de curierat intern din Romania. Realizata in 2014 prin fuziunea a doua dintre cele mai importante companii de curierat din Romania, Urgent Cargus detine si utilizeaza singura retea nationala de 140 centre si depozite si o flota de peste 1800 de vehicule de curierat. Urgent Cargus are peste 2.900 de angajati si a avut vanzari cumulate de peste 51,7 de milioane de euro in 2013.


Curierii se asteapta la cresteri de peste 20% in 2015. Miza ramane comertul online



Articole recomandate