5 / 6

Bogdan Dragotoiu, manager marketing si vanzari TNT Romania

Piata de curierat locala a revenit in ultimul an la un nivel de crestere depasind media Europei de Est, crestere generata atat de consumul intern, cat si de exporturi si importuri, cu origine/destinatie in tarile UE.


In 2015, TNT vizeaza cresterea cu un ritm de doua cifre procentuale a volumelor, crestere bazata pe dinamica accentuata inregistrata atat pe segmentul national, cat si pe cel international. Veniturile inregistrate vizeaza o crestere similara, asigurata de mix-ul de solutii, de la de la livrari express aeriene sau rutiere, pana la servicii personalizate, fara limitari de greutate si volum.


O serie de proiecte investitionale vizeaza optimizari la nivelul retelelor operationale: noi centre si conexiuni pe relatia cu Olanda (Eindhoven), Germania (Hanovra), Italia (Venetia), asigurand flexibilitate si timpi de tranzit tot mai buni. In Romania, conexiunile rutiere internationale, cu tranzit prin hub-ul international din Bucuresti, au fost suplimentate pentru a asigura o frecventa zilnica (fata de nivelul anterior, de trei conexiuni pe saptamana).

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri