3 / 6

Felix Patrascanu, Adrian Mihai si Neculai Mihai, proprietarii FAN Courier

Ne asteptam la o crestere de 16% a afacerilor in 2014, iar cea mai mare evolutie vine pe fondul cresterii comertului online. Piata s-a schimbat o data cu online-ul, iar acesta este tot mai prezent in tot mai multe business-uri. Intrarea unor segmente noi pe piata comertului online – cum este cazul food – va schimba piata de curierat in anii care urmeaza. Cifra de afaceri a urcat anul trecut la 72 milioane euro de la 62 milioane euro in 2013.


In 2014, FAN Courier a decis sa isi diversifice oferta de curierat international, deschizand inca o linie directa pentru expeditiile internationale, Romania-Germania. Coletele pleaca de la Oradea de luni pana vineri si ajung la destinatie in 48 de ore in Germania, Austria, Belgia si Olanda.


Ne asteptam ca piata sa creasca la cel putin 300 de milioane de euro in 2014, iar pentru 2015 suntem si mai increzatori, mai ales datorita extinderii tot mai puternice a comertului modern.


FAN Courier si-a propus sa investeasca 8 milioane de euro in 2015, jumatate din suma fiind destinata extinderii si modernizarii parcului auto, iar 1-1,5 mlioane euro pentru infiintarea unui centru de tranzit la Brasov. Potrivit datelor companiei, FAN Courier a investit in 2014 peste 4 milioane de euro in parcul auto, fiind cumparate 140 de autovehicule (17 tiruri, 15 camioane de 20 tone, 15 remorci de 18 tone, 50 autoutilitare mici, 25 autoutilitare de 3,5 tone si altele).


Compania isi consolideaza astfel pentru al optulea an consecutiv pozitia de lider al pietei domestice de curierat, ajungand la investitii totale de peste 50 milioane euro in cei 16 ani de activitate.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri