4 / 6

Lucian Aldescu, CEO DPD Romania

2014 a fost un an foarte bun pentru DPD Romania. Avem o crestere a cifrei de afaceri fata de anul 2013 de 2 digiti. In 2014 am stabilit un plan de dezvoltare pentru urmatorii 5 ani care presupune investitii de peste 10 milioane de euro, in noi servicii si facilitati. In 2014 am lansat serviciul unic pe piata DPD Classic Bulgaria (livrare in tara vecina la costuri identice cu cele de pe piata domestica) si Paket Shop (predare/colectare colete de catre client de la puncte fixe in Romania, cu livrare nationala sau internationala).

Asteptari 2015
In 2015 vom demara implementarea planului investitional al carui scop final este acela de a deveni solutia logistica numarul 1 in Balcani. Ne asteptam la o crestere a cifrei de afaceri de peste 25 % generata de servicii clasice de curierat dar si de noi solutii logistice pe care le pregatim pentru acest an. Credem in continuare intr-o crestere semnificativa a e-commerce-ului intern si extern, aici avand solutii deja implementate pentru clientii DPD.

Piata de curierat in 2014 si in 2015
Desi nu foarte mare, piata de curierat ramane un sector dinamic, anul 2015 pastrand trendul de crestere. Consolidarea pietei prin miscarile de M&A din 2014 va pune presiune pe cresterea calitatii serviciilor si pe identificarea mai multor solutii de curierat pentru toate tipurile de clienti. Comertul electronic si deschiderea antreprenorilor catre pietele externe vor continua sa stimuleze mediul de curierat, dar inca sunt pobleme legate de infrastructura, fiscalitate si chiar de comportamentul clientului final. Trendul crescator al e-commerce-ului va avea si in 2015 un input pozitiv in cresterea pietei de curierat.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri