1 / 8

Mercedes-Benz G63 AMG 6x6

În ciuda lecțiilor pe care le-ai putea învăța de pe urma poveștii lui Panther 6, luxul opulent care mai este, pe deasupra, frante cu absurdul vinde. Trebuie, însă, să știi să-l vinzi, iar Mercedes-Benz știe să vândă absurdul încă din perioada interbelică – căci Mercedes-Benz AMG G63 6X6 nu este primul mastodont cu șase osii al mărcii din Stuttgart, deși germanilor nu le place să vorbească despre scopul Mercedes-ului W31 Typ G4.


Clasa G cu șase roți are o platformă mai lungă cu 1,1 metri, SUV-ul fiind mai înalt cu aproape 28 de centimetri decât un G63 AMG obișnuit cu patru roți. Motivul nu este doar că suspensia este ridicată, dar și pneurile sunt imense. În teorie, te va ajuta tot acel profil când străbați deșertul căci puterea ajunge la toate cele trei punțile, iar efortul este dus de cele cinci diferențiale blocante. În total, doar 100 de unități au fost făcute, toate cu un preț de 422.000 de euro (în 2016). De acei bani primeai și un V8 twin-turbo de 5,5 litri capabil de 536 cai putere și 760 Nm. Dacă, însă, vrei să faci economie poți să cheltuiești doar 350.000 de dolari pe un Hennessey VelociRaptoR, adică un Ford Ranger Raptor cu șase roți și 600 de cai putere. Ultima versiune tocmai a fost lansată.


Foto via Hennessey, Mercedes-Benz (principal)

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri