1 / 11

Volkswagen Golf Harlequin

Volkswagen s-a inspirat dintr-o veche reclamă pentru modelul Beetle atunci când a creat primul Polo Harlequin. Reclama cu pricina, operă a agenției Doyle Dane Bernback (DDB), care a conceput multe reclame legendare pentru Volkswagen North America, era menită să arate cât de ușor pot fi montate componente de caroserie diverse pe un Beetle. Pornind de la această idee, Volkswagen Europe a decis să încerce marea cu degetul și a conceput o ediție specială bazată pe prima generație a micului Polo.


Volkswagen Polo Harlequin. Te poți prinde care este culoarea principală a caroseriei dacă te uiți la praguri, plafon și stâlpul C


Lansat în 1995, modelul avea să fie îmbrăcat în cele patru culori din paleta principală: Pistachio Green, Ginster Yellow, Tornado Red și Chagall Blue. Inițial, doar 1.000 de bucăți trebuiau să fie făcute, dar cererea a fost atât de mari încât 3.1000 de exemplare au fost comercializate, iar asta le-a dat curaj celor de la Volkswagen. Generația a treia a hatchback-ului Golf, fratele mai mare al lui Polo, a primit și el tratamentul Harlequin, aceasta ediție specială ajungând să fie vândută chiar și în Statele Unite - deși acolo n-au ajuns decât 264 de Golf-uri multicolore.


Sursă foto: Volkswagen

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri