1 / 11

Audi R8

Singurul supercar adevărat produs de Audi se retrage după mai bine de 16 ani și două generații. Ultimul R8, care aduce pachetul GT și tracțiune spate, costă un sfert de milion de euro și se laudă cu un V10 de 5,2 litri care dezvoltă 612 cai putere și 565 Nm. Nu prea mai sunt mașini de serie cu motoare V10 aspirate în 2023, iar din 2024 vor fi chiar mai puține, căci Audi nu plănuiește vreun înlocuitor cu motor termic pentru modelul său denumit în onoarea prototipului care a câștigat la Le Mans în fiecare an între 2000 și 2005. De asemenea, constructorul din Ingolstadt va scoate la pensie și venerabilul TT, model care se afla în producție încă de la finele aniilor '90. Astfel, Audi rămâne fără modele sportive, dar versiunile S și RS ale berlinelor, coupe-urilor și break-urilor standard vor rămâne alături de noi.


Foto via Audi

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri