2 / 6

1990: Schimbarea garzii la sol

Ceea ce pare mai degraba lapidar la auzul expresiei “schimbarea generatiei”, in cazul T4 se aseamana cu o revolutie, tot ce era inainte in fata, este acum in spate, si invers. Motorul pozitionat in fata si tractiunea fata sunt, in deceniul respectiv, atributele conceptulului modern Volkswagen Transporter.

Noul Transporter ofera posibilitati total diferite, dispunand acum de doua versiuni de ampatament, un spatiu de incarcare coborat si deci, usor accesibil.

Scaunele se afla acum dupa axul frontal, iar pozitia volanului seamana mai degraba cu cea a unui autoturism. La acesta se adapteaza si noul Syncro.

Datorita ampatamentului mare, Syncro nu se mai preteaza asa bine pentru off-road si ii lipseste si treapta de viteza scurta, dar in schimb, in viata de zi cu zi, tractiunea integrala nu este aproape deloc sesizabila, ci doar atunci cand este nevoie de un plus de aderenta.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri