5 / 6

2009: Pentru intaia data cutie automata (DSG) cu tractiune integrala (4MOTION)

In 2009, sunt lansate generatiile noi, mult perfectionate ale Multivan, Transporter, Caravelle si California.

In cea mai recenta versiune, bus-ul de la Volkswagen este mai economic, mai ecologic, mai dinamic si mai rafinat. Din punctul de vedere al design-ului, cele patru versiuni de baza urmeaza noul ADN Volkswagen. Mai ales partea frontala a gamei da dovada de trasaturi de suvernitate. Liniile clare, orizontale determina aspectul care sugereaza calitatea superioara si design-ul care nu se demodeaza niciodata.

Tehnologia de propulsie a facut un salt imens, pentru ca toate motoarele turbodiesel (TDI) au fost inlocuite de noua generatie de motoare Euro 5, cu cel mai modern sistem de injectie a combustibilului, Common Rail.

Cele, in total, patru noi motoare TDI in patru cilindri (capacitate de 2.0 litri), ofera puteri de 84 CP, 102 CP, 140 CP si 180 CP;

Toate aceste motorizari ofera un cuplu mult mai dinamic, precum si o acustica ameliorata, cu un consum si emisii CO2 care in medie sunt cu 10% mai scazute.

In locul cutiei automate oferite pana acum, debuteaza pentru T5 cutia automata de viteze optionala cu dublu ambreiaj (DSG), care in versiunea TDI cu 180 CP poate fi combinata cu tractiune integrala.

Mai mult, puterea celei mai noi generatii este transmisa catre cele patru roti prin intermediul ambreiajului Haldex de cea mai noua generatie.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri