4 / 5

Noul mileniu – Mazda6

La sfarsitul anilor 1990 Mazda a pus bazele unui deceniu de succese, o data cu dezvoltarea unui nou mesaj de brand Zoom-Zoom regasit in optimismul noului mileniu.

Pentru a reusi acest lucru, a fost dezvoltata o nou generatie de automobile, primul dintre ele fiind modelul de clasa medie Mazda6 in 2002. Acest nou model se deosebea de predecesorul sau sedan. Prin liniile fluide, farurile si stopurile desenate agresiv, prin partea frontala sculptata ce ii conferea un look mai sportiv decat al competitorilor.

In plus noua generatie de motoare pe benzina MZR cu o plaja suficienta de putere si tehnologie SVT (Sequential Valve Timing) l-au facut si mai placut la condus. La acestea se adauga spatiul interior, accesibilitate si trei tipuri distincte de caroserie, astfel a fost creat un automobil emblema pentru modelele de clasa medie japoneze – o pozitie pe care Mazda6 o detine si astazi.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri