3 / 6

“Ajutorul companiei este esential”

“Spre exemplu, eu am subestimat la inceput volumul de munca si de implicare din timpul MBA-ului, iar ajutorul companiei a fost esential pe parcurs, prin intelegere si sustinere in conditiile in care program de studii a fost incarcat). Stateam si pana la miezul noptii impreuna alaturi de colegii de la MBA sa ne facem temele. S-a intamplat sa ne si certam, ce-i drept intr-un mod constructiv”, declara Gabriela Marin (foto), director de resurse umane in cadrul Uniqa Asigurari. “Ne-am incurajat sa scoatem ce-i mai bun din noi. Ne-am ajutat intre noi, colegii. Asta s-a simtit foarte mult. (…) Am reusit sa patrund in tainele altor domenii decat resursele umane: statistica, zona financiara, marketingul. Am reusit sa vad lucrurile intr-un mod diferit si m-am trezit dintr-o data ca interpretez altfel lucrurile. Am inteles ca am invatat si am intrat in posesia unor instrumente noi care sa ma ajute sa-mi optimizez performanta si, la randu-mi, sa-mi ajut si colegii. Pun deja in practica la locul de munca ce am invatat aici.” De asemenea, cei care vor sa urmeze un program de MBA trebuie sa fie pregatiti din punct de vedere profesional: “sa primeasca de la ceilalti si sa ofere cunostinte si exeperienta profesionala, in acelasi timp. Un MBA este o chestiune de prioritizare a ceea ce iti doresti cu adevarat in cariera.”

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri