7 / 8

Evidentiaza aspectele pozitive si pe cele negative consumate in vacanta!

"Statisticile spun ca primele trei zile de munca, dupa reintoarcerea din vacanta, sunt dezastruoase! Unii specialisti spun ca si coeficientul de inteligenta se reduce in primele trei zile de munca, acest lucru pana la reacomodarea cu vechile rutine si eforturi", spune Petre Nicolae, managing partner in cadrul companiei de training si consultanta CBC Romania.

Potrivit acestuia, cu totii ramanem cuplati la cateva aspecte pe care, din pacate, nici macar nu le constientizam, cum ar fi: lipsa presiunii asupra modului in care folosim timpul, trezitul de dimineata sub presiunea ajungerii la birou, finalizarea sub presiune a unor task-uri sau proiecte,etc.
Cele mai dese forme de manifestare ale stresului post vacanta sunt: cefaleea, cheful de nimic, reactii intarziate, uitatul la ceas, dorinta de a ajunge mai repede acasa, intelegerea grea a mesajelor celorlalti, capacitati fizice si psihice reduse, prelungirea pauzelor de orice fel.

Ce trebuie facut astfel incat aceasta perioada sa fie minimizata sau redusa la maxim?

In primul rand, ca manager, trebuie actionat in urmatoarele directii:
1. Consumat evenimentul “Vacanta”. Pentru acest lucru trebuie provocata o discutie care sa ii epuizeze angajatului acest subiect. Evidentierea aspectelor pozitive, dar si a celor negative consumate in vacanta.
2. Analizat pe scurt cu angajatul care este stadiul task-urilor sale, al indeplinirii obiectivelor.
3. Restabilit in mod concret ce trebuie facut in continuare pentru indeplinirea obiectivelor pana la sfarsitul anului.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri