5 / 6

Mioara Stefan, Telekom: In afara de salariu, principalul lucru dorit de angajati este trainingul

Trainingurile sunt cel mai dorit beneficiu de catre cei 7.000 de angajati al Telekom Romania, cel mai mare operator de telecomunicatii de pe piata locala.


"De aceea primul lucru pe care ni l-am propus sa-l oferim oamenilor a fost un training adaptat nevoilor individuale", spune Mioara Stefan, director de compensatii si beneficii in cadrul Telekom Romania.


De asemenea, in topul lucrurilor dorite de salariati se afla bonusurile de performanta si plata serviciilor medicale.


"In fiecare an facem un chestionar in care intrebam angajatii ce isi doresc. Anul trecut am implementat o schema flexibila in care prezentam 20 de beneficii, iar fiecare angajat isi alege ce isi doreste. Avantajul este ca oamenii pot schimba schema in fiecare an. Ii intrebam pe oameni ce isi doresc si incercam sa le oferim cat mai mult din ceea ce vor", a afirmat managerul.


Intrebata de un participant la conferinta daca au fost anumite lucruri neobisnuite, dorite de angajati si pe care au refuzat sa le ofere, Mioara Stefan a spus ca nu a fost de acord cu plata unei vacante exotice.


Ea a mai spus ca alte obiective ale departamentului pe care il conduce este cresterea angajamentului salariatilor, atragerea de talente prin dezvoltarea brandului si optimizarea relatiei cu universitatile.


"Am inceput sa lucram in aceasta zona pentru a schimba programa, uneori le spunem ca avem nevoie de un anumit training, curs", a afirmat managerul.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri