3 / 6

Cand trainingul a fost greu si plictisitor, in sfarsit ai dat banii pe ce trebuie

Companiile se inghesuie sa inscrie angajatii la traininguri pentru ca asa face si concurenta, pentru ca asa este la moda si pentru ca le vad ca o recompensa. Insa, cand un training este si masurabil si profitabil? “Cand trainingul a fost greu si plictisitor, atunci ai dat bani pe ce trebuie”, a spus Bogdan Comanescu, director general al companiei de training Accelera Business Strategy.


Iata sfaturile specialistului de la Accelera pentru a te asigura ca trainingul poate fi profitabil:

  • Companiile trebuie sa depisteze mai intai ce probleme au angajatii in echipa si sa nu isi bata capul cu ce mai vor salariatii, ci sa ii intrebe direct
  • Daca nu stii ce vrei de la un program de training, nu poti sa calculezi profitabilitatea trainingului.
  • Trebuie sa promovezi trainingul printre angajati incat sa le trezesti interesul, nu doar sa dai un mail cu ziua si locul unde are loc trainingul
  • De cate ori se intorc oamenii de la training zambind, de atatea ori ai aruncat cu bani.
  • Trainingul nu poate fi masurat pentru ca nu are obiective.
  • Decizia de a face training trebuie sa fie legata de strategia de dezvoltare a companiei: unde vreau sa ajung in 5 ani si ce comportamente trebuie sa aiba angajatii.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri