2 / 10

Andrei Cretu, Benefit Seven: Piata beneficiilor a devenit comoditizata

Piata beneficiilor, desi fragmentata, devine tot mai matura si pe masura ce acest proces are loc intervine o comoditizare a acesteia, este de parere Andrei Cretu. Fondatorul Benefit Seven spune ca angajatorii au inceput sa ofere beneficii doar pentru a urma tendinta pietei si nu pentru a rezolva problemele organizatiei si le sugereaza angajatorilor sa apeleze la emotie pentru a-si fideliza angajatii, a declarat Andrei Cretu (foto) la WS2GROW.


Pe masura ce piata beneficiilor se maturizeaza, fondatorul Benefit Seven considera ca este necesar ca angajatorii sa aduca o clarificare asupra problemelor cu care organizatiile se confrunta pentru a putea creiona si implementa solutii eficiente.


„Apare asa numita comoditizare. Atunci cand un angajator vine cu ceva nou, face diferenta in piata, creeaza acel element, insa ce se intampla atunci cand si mai multi angajatori vin cu aproape acelasi lucru si cand implementam solutii doar de dragul implementarii?”, spune Cretu.


Citeste mai mult pe acest subiect aici.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri