7 / 8

A cumpăra amăgirea că poți face totul singur este o economie falsă

Mantra „Pot face orice” nu funcționează în lumea conducerii executive. Executivii ar trebui să știe cine sunt. Punctele forțe, pasiunea și domeniile de dezvoltare sunt piloni fundamentali. Gândind că știți toate răspunsurile veți cădea victima în propria capcană a punctelor slabe.


Toți liderii au puncte slabe și este important să le eliminați. Prin conștientizarea de sine, evaluări și antrenament, puteți identifica aceste puncte slabe și puteți să lucrați la îmbunătățirea acestora. Managerii simt adesea că trebuie să aibă toate răspunsurile și asta poate fi o capcană periculoasă.


Nu pierdeți focusul punctelor voastre forte. Punctele de bază ale companiilor noastre sunt ceea ce aduce valoare clienților voștri. Amintiți-vă că atunci când ne îndepărtam de utilizarea acestor puncte forțe la maxim, plecăm de la ceea ce ne face puternici și de succes.


”Pe lângă o evaluare a leadershipului, recomand adesea că liderii să plece și să solicite feedback de la cei cu care lucrează. În timp, pe măsură ce o afacere crește, lucrurile se vor schimbă și piața te va conduce în anumite direcții. Dar este important pentru noi că lideri de afaceri să rămânem dedicați să ne dezvoltăm punctele forțe și să nu ne îndepărtăm de ceea ce ne face speciali în comparație cu piață”, a declarat Gabriela Dragomir, Brainstorm Strategy.


Succesul companiei tale necesită două elemente corelate: o viziune convingătoare și clar articulată și capacitatea de a-i inspiră pe ceilalți să lucreze cu ține în realizarea ei. A conduce cu success înseamnă să-i faci pe ceilalți să fie mai buni că urmare a prezenței tale și să te asiguri că acest fapt va dura și va fi posibil și în absența ta. Antreprenoriatul este învățat din exemplele antreprenoriale din jurul nostru și dezvoltat prin practică.


Foto: Shutterstock

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri