4 / 7

Gândește moderat – nu extins – și concentrează-te asupra lucrurilor care nu se schimbă

În această perioadă, este recomandat să faci mai puțin decât face competitorul tău direct.

”Am întâlnit multe companii care au ales să continue proiectele mari, interminabile – de care trag de ani de zile –, crezând că ce a fost început trebuie continuat și terminat. În această perioadă, este mult, mult mai avantajos să pui în practică idei noi, mai mici, dar de impact major, cu finalizare mai rapidă. Mai ales când resursele sunt limitate, este de preferat un produs mic, inovator, decât unul neterminat, care îți consumă toate resuresele”, explică Aliz Kosza.

Acum nu contează trendul (modă), ci nevoile și obicieurile de consum care nu se schimbă. Acest principiu este valabil și pentru companie.

Deci, concentrează-te pe lucrurile esențiale care nu se vor schimba nici în criză și nici după. Lucruri practice, de inovat, de care oamenii au nevoie și de care vor avea nevoie și peste 5-10 ani.

Foto: Shutterstock

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri