4 / 6

Organizarea timpului

Abilitatea de a gestiona cu succes timpul este o calitate extrem de importantă, de care beneficiază atât angajatul cât și angajatorul. Când lucrezi de acasă, nu ai niciunul dintre colegii tăi care să privească peste umăr și nici impulsul care vine din faptul că știi că managerul tău ar putea veni spre calculatorul tău în orice moment. Depinde de tine să rămâi concentrat pe muncă și să te asiguri că termini sarcinile care ți-au fost atribuite.


Dacă vă confruntați cu gestionarea timpului, încercați aplicații menite să crească productivitatea și să vă ajute să puteți urmări programul. Blocați anumite ore din zi pentru concentrare, pentru a lucra la o singură sarcină importantă și nu vă lăsați întrerupți de emailuri și mesaje. Încercați să lucrați în sprinturi o perioadă de timp, apoi să faceți o pauză scurtă înainte de a repeta ciclul. Experimentați pentru a găsi metoda care funcționează cel mai bine.


Foto: Shutterstock

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri